Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Linda Johansson - 13 januari 2010 13:20

Jag ska hämta lill kärleken   om en stund på dagis

Sen knata hemåt en sväng & äta lite grann sen bär det ut & åka i backarna !

Vi blir nog här utanför någonstans (HOPPAS att man får vara ifred bara)

Det är inte så jätte varmt ute idag så det gäller att klä på sig !

Sen kommer Danne över senare vi ska äta lite mat och umgås lite

 

 

Annars då ?

Jag har tagit det lungt på morgonen badat gjort mej klar för dagen !

Spelat lite TV-spel & sätt ut som ett cepe !   

Jag är en sån dålig förlorare så jag blir helt jävla tokig om jag dör eller förlorar !

Emil kom över ett tag han också snackat lite skit !

Känns så bra att kunna prata med honom som jag velat göra hela tiden nu !

Men inte vågat rikigt men nu så har INGEN någonting att säga till om det !

Jag kan prata med honom jätte bra vi har inte haft nån bra kontakt förut , men nu pratar vi om nästan ALLT & det känns jätte bra att kunna göra det !

Båda har blivit sviken av samma människa som man trodde att man betydde någonting för men som det visade sig i slut ändan att man bara betydde SKIT & INGENTING annat att man inte var värd någonting som man trodde att man var !

Iaf , så känns det bra att jag & Emil har fått en sån bra kontakt !

Så jag hoppas att vi kan fortsätta ha det nu också !

 

Nej nu är det dax att börja klä på sig kläderna snart & hämta lill kärleken   

Kanske bloggar mer senare ikväll , ska ta med mej kameran ut i snön också

knäppa lite tok kort & lägga ut här börjar bli lite trökigt med bilder nu såg jag

Det lär jag ändra på lite granna !

Hejsvejs så länge !

 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards