Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Linda Johansson - 11 januari 2010 22:23

ÄNTLIGEN kväller kan man lungt säga !

Jag ska strax krypa ner i sängen & fortsätta kolla på uppföljaren av Silver Fang (Weed) för er som har kollat på Silver Fang vet vad jag menar det är en Japans tecknad serie som handlar om vild hundar som slåss för att överleva

Låter kanske lite töntigt men det är as bra !

Annars så har Danne & Tina varit här en stund Danne åkte precis hem Tina åkte för någon timme sen vi har suttit & snackat skit & haft trevligt tillsammans !

Tina & jag har suttit & planerat in lite händelse här framöver speciellt i sommar

Då händer det en MASSA saker crusing , grill fester studenten för Tina !

Nea älskade unge kommer hem i morgon också ! Det har blivit lite ändrat i schemat men endå inte , Danne ringde mej igår & sa att den här veckan som hon igentligen skulle vara borta är min i avtalet står det att jag har Nea jämna veckor & Danne har henne ojämna veckor & den här veckan är en jämn vecka !

Därför gjorde vi så att Nea åkte till Danne idag kl 14.00 sen hämtar jag henne på dagis i morgon kl 14.00 sen är hon hemma tills nästa måndag då åker hon till Danne en vecka ! GUD vad underbart att veta det jag som mådde så dåligt att veta att jag bara skulle få träffa henne i 4 dagar på 2 veckor men nu blev det inte så , så jag får ha min älskade unge hemma hos mej det kan INTE bli bättre än så

Vi ska hitta på en MASSA saker till veckan synd bara att man inte har så mycket pengar hade så gärna velat gå på badhuset med Nea det var länge sen nu !

Men det får vänta tills jag får in pengar på kontot !

Men något skojj som inte kostar pengar ska vi göra iaf !

Men nu är det väl dax att lägga sig snart kanske !

Men många tankar som snurrar runt i huvudet på mej nu !

 

 

 // Jag vet inte vad jag vill

Varför ska det alltid vara så svårt ?

Känslor är jobbiga när man inte vet vad man vill !

Kanske är det för mycket vänskap mellan oss endå ?

Om jag bara visste !

Men jag vet inte , det är det jag försöker ta reda på !

Hur det än blir så hoppas jag att vi kan vara vänner , så att ingenting blir förstört

För jag vill då verklignen inte förlora dej för allt i världen ! //

 

Kärleken är svår när det gäller än själv !

Men när det gäller andra så är det så MYCKET lättare att hjälpa och ge råd !

Jag har hjälp en ny funnen vän att inse att han måste gå vidare i livet

Våga släppa taget fast det kommer att göra ont !

Men man måste ge sig själv tid , tid att läka !

Om man endå kunde hjälpa sig själv på samma sätt som man hjälper andra !

Då vore det så mycket enklare !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards