Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Linda Johansson - 4 januari 2010 15:52

Tänk om man kunde bestämma över känslorna ibland !

Att man bara kunde trycka på en knapp & sen så löste det sig med ALLT

vore inte det underbart så säg ?

Jag vet varken ut eller in nu , jag vill inte förlora dej , men jag vet inte heller om jag är berädd att ge dej något jag inte kan (Inte just nu)

Jag önskar ibland att jag kunde bestämma över mina egna känslor vad mycket lättare saker och ting skulle vara då !

Men jag kan inte göra det hur mycket jag än vill det så går det inte !

Antingen så ger jag allt eller så ger jag ingenting , & förlorar allt på bara några minuter men det vill jag INTE heller !

Om jag inte var så JÄVLA komplicerad hela jag !

Ibland så förstår jag mej inte på dom som ens kan tycka om mej , dom borde ge upp för länge sen !

Jag vill vara med dej samtidigt som jag inte vet om jag klarar av det om det är meningen att det ska vara du & jag !

Kanske är jag för feg för att prova ? & inse efter ett tag att det var ett misstag , sen såra både dej & mej ! (Speciellt dej)

Jag VET att du inte kan ge mej hur mycket tid som helst , bara att du väntat på mej så här länge gör mej varm , för DET , DET är rikig kärlek !

Jag är berädd att du en dag inte kan vänta längre , men jag HOPPAS att den dagen att jag har bestämt mej hur jag vill ha det ! Så slipper den dagen komma !

Du betyder MYCKET för mej och det VET du om också !

Kanske är det för mycket vänskap ? för att kunna få det att fungera !

Jag vet inte , jag vet ingenting längre !

Men jag vet att du läser det här jag vill att du SKA veta att du betyder mycket för mej & jag tycker OM dej  det gör jag !

Men mitt liv är så komplicerat mina känslor är komplicerade !

Men jag vill för ALLT i världen INTE förlorar dej !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards