Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Linda Johansson - 25 januari 2010 23:07

Ja vilken dag vad mer kan man säga ?

Nea var INTE ett dugg rolig att hämta på dagis idag hon var JÄTTE sur & tyckte att Danne (pappa) skulle hämta henne & inte jag !

Inte speciellt roligt att höra när man inte träffat henne på en hel vecka & saknat henne så ENORMT så säger hon så !

Men det löste sig senare på dagen blev hon glad & tyckte att det var roligt att komma hem igen hon kan vända så fort den där lilla tjejen !

Vi gick direkt hem efter jag hämtat henne satte oss i soffan & spelade TV-Spel för det ville hon göra inväntade Danne !

Efter lite bus mellan Danne & Nea åkte vi till Dollar & kikade runt lite grann !

Köpte Schampoo & Balsam kaninmat & så tjatade Nea till sig 4 små parfym flaskor med alla prinsessor som hon tycker om Askungen , tönrosa , Yasmine & Snövit så jag kunde inte låta bli att köpa det åt henne hon ville ha dom så gärna !

Men jag har redan gjort klart för henne att hon får absolut INTE ha parfym på sig när hon ska till dagis eller ha så mycket parfym för då tar jag av henne dom !

Efter Dollar gick vi över till Rusta en sväng som ligger precis bredvid varandra !

Där köpte jag bara nya batterier till dosorna till TV-Spelet fast nog fan vad man sugen på att köpa mer men har man inte pengar till det så har man inte !

Sen åkte vi hemåt spelade lite fia med knuff som Nea tycker såå mycket om !

Nea vann så klart jag kom 2a & Danne sist   

Sen var det såklart nattinatti för Nea dagis i morgon då ska hon lägga sig i tid !

Hon somnade ganska snabbt jag & Danne satt i vardagsrummet & snackade lite skit & kollade på TV medans somnade Nea utna problem !

Jag & Danne har ätit av mina muffins som jag bakadeför ett bra tag sen som låg i frysen & så har vi kollat på Paradise Hotell !

Han åkte hemåt för en liten stund sen & jag tänkte slänga in ett inlägg sen ska jag också gå & lägga mej så man inte är helt död i morgon när klockan ringer 08.00 men det kommer man väl garanterat vara endå !

Så får vi se vad morgondagen har att erbjuda då !

Tack & Bock för mig Godnatt

PUSS & KRAM

Av Linda Johansson - 25 januari 2010 12:52

Idag kommer min lill kärlek   äntligen hem som jag har saknat henne mammas lilla skatt jag hämtar henne om ett litet tag på dagis !

Sen ska vi hem kramas & mysa ett tag får se vad Nea vill göra för något !

Invänta Danne han slutar jobba 16.00 sen ska han väl duscha & skit sen ska vi åka till Dollar store en sväng ville åka dit & kika lite grann !

Kaninen behöver lite mat & sånt skit som kostar så klart !

Sen efter det får vi se vad som händer det blir iaf tidig kväller för Nea ikväll eftersom hon ska upp i morgon bitti & gå till dagis !

Jag ska prata lite med dagis idag om jag får ändra lite på schemat det som står nu är att jag har henne Måndag - Onsdag jämna veckor !

Men på Måndagar jämna veckor lämnar Danne henne på dagis tills jag hämtar henne kl 14.00 så det är jue igentligen inte min tid på dagis !

Så jag tänkte höra med dom om jag kan få sätta upp henne Tisdag - Torsdag jämna veckor när jag har henne för jag har rätt till mina 15 timmar i veckan !

Men det bör väl inte bli nå problem att ändra lite granna där !

 

Annars då ?

Jag har inte gjort mycket på förmiddagen & kommer inte göra mycket heller tills jag ska gå & hämta Nea är ganska  trött idag varför vet jag inte !

Men ryggen krånglar som vanligt mamma tycker att jag ska gå & få hjälp med min rygg men det kostar väl pengar det också som allt annat !

Så vi får väl se hur det blir med det ! Jag skulle behöva stärka min rygg lite grann om det skulle hjälpa med att börja gymma !

Jag har inte en aning någon annan som vet ?

Eller som vet något annat som kan hjälpa mej så får ni gärna slänga in en komentar & berätta det för mej är ni snälla !

 

Nej nu är det dax att göra något annat en stund tills jag ska hämta tösen !

Men vi får se om jag bloggar mer senare ikväll annars blir det imorgon !

Tack & bock för mig !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards