Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Linda Johansson - 31 januari 2010 17:08

// Badhuset //


Nea slog upp sina stora bruna ganska tidigt i morse !

Men hon har varit SÅÅÅ jätte duktig hon har sovit i sin säng i 4 nätter i rad !

dom två sista har hon sovit i sin säng hela natten ! Medans dom två första kom hon upp tidigt på morgonen eller på natten & la sig i min säng !

Så det går framåt för lill fröken ! Det är jue självklart lite gnäll när det är lägg dax man måste jue gnälla lite grann !

Men när jag läst för henne & säger godnatt så ligger hon & kollar i boken en stund sen somnar hon !

Efter vi ätit frukost i morse så bestämde vi att vi skulle gå på badhuset idag !

Det var VÄÄÄLDIGT länge sen jag & Nea var på badhuset !

Så vid 13.00 åkte vi iväg plaskade & lekte en massa åt lite mat konstigt att det kan vara så mycket godare att äta på badhuset än någon annan stans !

Vid 16.00 klev vi upp gick in & dushade Nea bastade en stund medans jag gick in & klädde på mig !

Nea köpte en glass på vägen ut , förstår inte att hon vill äta glass när det är så kallt ute !

Nu sitter Danne & Nea & spelar TV-Spel medans jag sitter & bloggar !

Är SJUKT trött just nu brukar bli det efter en dag på badhuset

Mina ögon tål inte rikigt kloret i vattnet Så nu sitter man här röd ögd & ser ganska suddigt !

Det blir snart kväller i Vallhov äta lite mat om en stund sen varva ner lite grann innan det är dax att lägga Nea & läsa för henne en stund !

Det är dagis i morgon 09.00 sen åker hon till Danne i morgon 14.00 också

Jag bloggar väl mer i morgon !

Tack & Bock för mig !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards