Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Linda Johansson - 3 januari 2010 21:57

// Godkväll // 2010


Fy fasiken vilken seg dag det har varit idag !

Har i prencip legat i sängen HELA dagen & degat !

Var upp en sväng & slängde in en maskin tvätt , & så käkade jag lite !

Sen blev det sängen igen somnade och vaknade av att pappa ringde !

Han frågade om jag ville komma över & äta tårta (för mamma fyller år idag)

masade mej upp tog en dusch sen åkte jag !

Svårt att få i mej någonting av tårtan så det blev bara en liten bit den här gången

Skulle nog ha tagit det liiiite lugnare med alkholen igår , men då tänkte man jue inte rikigt på det !

Så nu sitter jag hos mamma & pappa blir kvar här inatt orkar inte åka hem vill bara lägga mej i sängen nu & sova men tänkte slänga in ett inlägg innan jag går & lägger mej !

Blev inte mycket intressant skrivet idag men det får duga tills i morgon !

Godnatt & sov gott allihopa för det kommer jag göra iaf somnar väl direkt när jag lägger ner huvudet på kudden !

PUSS & KRAM

 

 

Det är "något" med dej som är intressant för mej !

Vad vet jag inte !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards