Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Linda Johansson - 24 januari 2010 23:53

// Godkväll //



Ja här sitter man en söndagskväll klockan är snart 00.00

Idag har jag absolut INTE gjort någonting jag har inte ens klivit upp ur sängen idag knappt bara när det blivit dax för toa besök eller röka lite grann !

Men utanför dörren har jag inte varit idag en rikigt slapp dag men skönt har det varit bara ta det lungt

Danne var här hos mej idag iaf vi käkade lite mat beställde mat ifrån Amorinen

Snäll som Danne ALLTID är så betalade han !

Det blev en varsin Black & White SJUKT gott ifrån Amorinen !

Satte på TVn käkade så båda två fick ont i magen ÄCKLIGT mätt & illamåeende !

Men gött var det iaf ! Sen vart det film & lite godis efter magen lugnat ner sig efter maten   

Sen efter filmen blev det ännu mer film en film som gick på 4an " Johan Falk "

Det var tydligen 3e filmen ikväll så jag har missat en del men Danne förklarade vad det handlade om & jag kom in i filmen bra efter det !

Jag trodde att det var nån liknande Beck film som dom flesta andra men det var det inte den här filmen var jätte bra ! Man satt fast klistrad framför TVn !

 

Det känns JÄTTE bra för mej att jag & Danne kan umgås som vänner fast jag vet att han vill så mycket mer än bara det !

Men vi kan umgås bra som vänner fast klart vi bråkar ibland SPECIELLT när vi dricker båda två men det är jue som det är !

Men annars har vi JÄTTE kul & trevligt tillsammans !

Jag som trodde att vi aldrig skulle kunna umgås med varandra igen !

Men som tur är så kan vi göra det !

Danne åkte hemåt för ett tag sen & jag sitter i sängen det blir väl att kolla på TV en stund till om det finns nå bra att se vill säga !

Sen är det tack&godnatt för min del !

 

Lill kärleken   kommer jue hem imorgon jag hämtar henne på dagis 14.00

Det ska bli sååå underbart att få hem henne igen !

Den här veckan som hon har varit borta så har hon ringt hem 3 gånger & varje gång hon ringer värmer det i mitt hjärta så enormt !

Hon har inte varit mycket för att ringa hem när hon varit hos Danne (pappa) men nu har hon gjort det den här gången & det gör mej sååå glad !

Så imorgon är hon hemma igen & vi ska hitta på en MASSA bus !

Vi ska bla åka skridskor har fått tag i ett par skridskor åt Nea nu så det blir att åka lite skridskor , pulka i någon bra backe !

Sen var Danne (MIN danne) sugen på att träffa Nea också till veckan

Så vi ska väl hitta på nå bus med honom också !

Blir säkert så att vi sover hos mamma & pappa i helgen som vi brukar göra !

Så visst ska vi göra en massa roligt till veckan , sen så klart ska Nea gå på dagis också

 

Nej nu är det nog dax att kramas lite med John Blund ett tag !

En ny dag i morgon med nya utmaningar har lite samtal & ringa imorgon också !

Tack & bock för mej

PUSS & KRAM HELA DAN !

Av Linda Johansson - 24 januari 2010 14:38

Kan jue säga att kvällen började MYCKET bra igår i sällskap av Tina & Danne

Danne & jag åkte ut till Tina vid 16.30 tiden tog lite dricka & sen blev det bastu på en gång satt där inne ett tag !

Men så klart så är man inte van så det blev lite fööör varmt jag var nog den som var klenast av oss !

Men vi hade JÄTTE trevligt tillsammans lyssnade på musik snackade lite skit & hade det bra tillsammans !

Men när vi åkte ut till klubben så blev det KATASTROF ifrån början till slut !

Vad vill jag inte skriva om här eftersom jag inte vill namnge några personer

& anser att det är så pass PINSAMT & privat !

Men kan säga att jag var DÅÅÅÅLIGT förbannad igår så arg har jag nog INTE varit på länge !

Sen så är jag djupt besviken på MÅNGA omkring mej idag !

Men det är en annan sak !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards