Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Linda Johansson - 29 januari 2010 11:39

// Fredag //


Då var det ÄNTLIGEN helg då slippa springa fram & tillbaka på stan !

Kan säga att det var GRYMT skönt att inte behöva gå upp så tidigt i morse

& ta sig ner på stan för nå jävla möte !

Istället så klev jag & Nea upp strax efter 09.00 tiden tidigt det också men det gör ingenting , Vi har bara tagit det lungt på morgonen !

Ätit frukost kollat på TV gjort oss klar , vi har till & med hunnit med & bråka lite granna ! Förstår absolut INTE varför Nea ska rita på ALLA saker hon har hon ritar till & med på hennes kläder !

Det är inte alls kul att köpa nya kläder åt henne sen så ritar hon på dom så är dom förstörda sen vette fan varför hon håller på så där !

Bara RENT jävla larv tycker jag , jag blir så förbannad när hon gör så

Funderar på & ta ut alla pennor igen ur hennes rum så hon inte kan rita mer !

Har gjort så en gång förut när hon ritat på sängkläderna & möblerna !

Hon förstår inte att det kostar pengar heller !

Ibland så blir jag så trött på henne när hon beter sig så illa !

Dumheter bara !

 

Vad står det på schemat för Johanssons idag då ?

Sitter & inväntar mamma som slutar jobba om en stund !

Sen ska vi köpa lite mat idag för att det är Fredag då !

Åka hem till mormor & hälsa på en stund fika lite passa på att umgås innan Nea åker iväg på Måndag ! Mormor ville så gärna träffa henne !

Sen inväntar vi Danne som slutar jobba 16.00 som vanligt ska han duscha & greja lite sen ska vi åka & handla hem tacos till ikväll !

För ikväll ska vi BARA mysa äta tacos kanske lite godis eller popcorn

Kolla på film & må bra tillsammans !

Så det är det som står på schemat idag !

Har faktiskt lagt märke till att jag svär VÄLIDGT mycket när jag skriver

USCH inge bra alls det lär jag skärpa mig med !

Ni får ta & säga åt mig vettja   

Nej nu ska vi göra det sista inann mammsen kommer & hämtar oss

Tack & bock för mig !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards