Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Linda Johansson - 26 januari 2010 12:38

// Godmorgon eller nå //


Ja då ska man försöka få till ett litet inlägg nu då så nu klarar er tills ikväll !

Jag har inte gjort mycket nu på morgonen / tidig eftermiddag

Lämnade Nea på dagis 09.00 tog upp det här med schemat som jag skrev tidigare i ett inlägg ! Men TÄNK vad borta man är ibland det är inte klokt !

Nu har jue jag inte haft Nea på dagis sen långt före jul bara en dag !

Så jag hade TOTALT glömt bort att jag redan hade henne Tisdag - Torsdag på dagis tänk att man har glämt det ?

Nu är det något som har hänt som det inte brukar vara med mej !

Blev lite rädd för mej själv där faktiskt & kände mej rikigt dum !

Men det är klart det kan hända vem som helst !

Jag gick iaf hem efter jag lämnat Nea ringde ett samtal & strosade omkring här tills det var dax att kolla på "Våra bästa år" så jag la mej i sängen under täcket & bara hade det varmt & skönt ! Låg där i ca 40 min som det håller på !

Sen när jag skulle resa mej upp så kom jag fan inte ens upp !   

Ryggen vägrade lyda så jag fick dra mej upp med hjälp av armarna istället !

Antingen så har jag sovit konstigt inatt eller så är det nog dax att skaffa hjälp med min rygg nu !

Jag har JÄTTE ont uppe vid skulderbladen så går det framåt till bröstkorgen på nå konstigt sätt ! det gör JÄTTE ont när jag hostar andas det ilar i hela bröstkorgen när jag andas små antetag som stora , sen har jag svårt att röra mej också !

Så idag krånglar en annan del av min rygg ! Igår var det JÄTTE jobbigt när det började göra ont i ena sidan av svanken & det stramar nå FRUKTANSVÄRT ner emot vaden & över hela låret men igår gick det enda ner i UNDER foten !

Men det är BARA på ena sidan också den andra har jag inte nå jätte problem med

Tror som sagt var att det är nog dax att ta tag i saken & söka hjälp !

Innan ryggen pajjar hop totalt !

Så det blir inte mycket ansträngning för mej idag jag bad mamma hämta mej & skjussa mej & hämta Nea på dagis kl 14.00 sen åka ner till stan jag ska ner till Hemtex & fråga om praktik & jag känner att jag orkar INTE gå ner på stan med min rygg idag hoppas det är bättre tills i morgon iaf när jag ska på möte kl 13.00

inge roligt att sitta där i några timmar på en hård stol direkt !


Nej nu ska jag sluta gnälla om min rygg det är säkert inte roligt för er att läsa om det i varje inlägg !   

Men jag ger mej för nu med bloggandet iaf för ryggen säger ifrån !

Bloggar nog mer ikväll när lilla kärleken   har somnat !

Jag ska anta en utmaning idag , försöka få henne att sova i sin säng inatt !

Det kommer SÄKERT bli många tårar & försök till att få sova i min säng !

Men den här gången ger jag mej INTE hon ska kunna sova i sin egen säng när det bara är 1 år kvar innan hon börjar förskolan !

Det är viktigt att få henne att förstå det !

Men vi får se hur det går ! Skriver säkert något om det senare ikväll !

Tack & Bock för mig !

PUSS & KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards