Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Linda Johansson - 7 januari 2010 10:22

// Godmorgon //

Nu är man absolut inte van att gå upp så här tidigt på morgonen , man är jue van med att ligga & dra sig iaf fram till lunch om inte annat   

Nea slog upp sina stora bruna kl 09.00 någongång !

Men jag klagar inte , var så OTROLIGT mysigt att krypa ner bredvid Nea & somna

Jag har saknat henne så ENORMT mycket & nu är hon ÄNTLIGEN hemma igen !

Dock så har hon fått ännu ett besvär ! Den här gången har hon blivit smittad av löss , danne säger att det kommer ifrån dagis men jag har lite svårt att tro det eftersom det var ett tag sen hon var på dagis nu !

Så ska ta mej till apoteket & köpa lus medel (Danne är för snål så jag lär köpa eget tycker att man iaf kan dela på sånt där som är till Nea)

Men det blir bli senare idag ! För nu ska jag kolla på "Våra bästa år"

Medans Nea är i sitt rum & leker lite , sen funderar jag på att hämta ett par täckbyxor hos min mormor & klä mej & Nea varmt sen dra ut & åka pulka

Eftersom det inte är lika kallt idag som igår så tror jag att vi klarar oss !

Annars lär vi jue frysa ihjäl   

Man måste passa på när det inte är så kallt iaf !

Sen kommer väl Danne hit också efter han har slutat jobba efter 16.00 någongång & leker lite med oss !

Det känns som om jag har gjort ett bra val , iaf nu , jag hoppas att det kan fortsätta kännas så ! Jag har valt att ge Danne & mej en chans iaf för jag tycker att både han & jag är värda det !

Sen hur framtiden ser ut & hur det blir med allt det visar sig !

 

Nej nu ska jag kolla på "Våra bästa år" sen ska vi göra oss klar här hemma & ge oss ut på äventyr   

PUSS & KRAM // Linda & Nea

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards