Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Linda Johansson - 12 januari 2010 21:59

Lasse Stefanz - Bara du

 

Ljudet av ditt hjärta som slår,
är allt jag minns av igår, när jag ser dig.
Står här med en utsträckt hand,
men tycks aldrig nå fram.
Jag vill ha dig.
Det jag söker har jag slarvat bort,
det jag söker har nå`n annan fått.
Oh vem kan säga du, bara du.


Även när jag vet jag har fel,
är det bara ett spel,för att nå dig.
Ingenting kan vara så rätt,
och ändå verka så lätt.
Jag vill ha dig.
Det jag söker har nå`n annan fått.
Oh vem kan säg du, bara du.

Det jag söker har jag slarvat bort,
det jag söker har nå`n annan fått.
Oh vem kan säga du, bara du.

Den som aldrig räckt ut en hand,
aldrig tvivlat ibland.
Kan du se mig.
Undrar om du nån`sin förstår,
när jag rör vid ditt hår.
Jag vill ha dig.
Det jag söker har jag slarvat bort,
det jag söker har nå`n annan fått.
Oh vem kan säga du, bara du.

Av Linda Johansson - 12 januari 2010 21:50

Lasse Stefanz - Tänk på mig ibland

 

alla odds försökte vi,
men så en dag var allt förbi,
nu står jag ensam kvar
men kanske ödet förutsåg
och tids nog kommer vi förstå,
det finns ingen väg tillbax.


Tro på kärleken du kommer finna den
ooh låt mitt hjärta slå för dom du litar på
men tänk på mej ibland,

Vi gjorde allt för kärleks skull
men ja såg att dina tårar föll
där du långsamt tog farväl
men som ett minne från igår
kan tiden läka dina sår
för du har en känslig själ.

Tro på kärleken
du kommer finna den
ooh låt ditt hjärta slå
för dom du litar på 
men tänk på mej ibland.

Tänk på mej när mörkret faller
och  någon varsamt tar min hand
och den tid vi fick tillsammans
och vi älskade varann,
men snälla tänk på mej ibland,

Tro på kärleken
du kommer finna den
ooh låt ditt hjärta slå
för dom du litar på
men tänk på mej ibland,
men tänk på mej ibland

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards