Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Linda Johansson - 18 januari 2010 18:29

Nu har jag fattat mitt beslut ! MYCKET tack vare många andras sätt att försöka hjälpa men endå förstöra så MYCKET !

Just nu mår jag SKIT kan jag säga !

Var LÄNGE sen jag mådde så här dåligt som jag mår just nu !

Tårarna rinner när jag skriver det här !

Så många minnen tillsammans så MYCKET roligt vi har gjort ihop !

ALLT är bara borta nu som om det INTE ens fanns !

Som om det bara var en dröm för en så kort tid !

Om det endå inte var så komplicerat HELA jag är så komplicerad !

Någon som vill byta liv med mig för ett tag ?

Jag vill INTE att det ska sluta så här jag hade hoppats på att vi kunde fortsätta som vänner men jag förstår att du tycker att det är jobbigt & att det inte går !

Men jag HOPPAS att det kan bli så en dag !

För det var det HÄR som jag var så SJUKT rädd för att förlora dej HELT !

Jag vill så GÄRNA ha dej i mitt liv , men inte på det sätt som du vill !

Jag önskar att det kunde vara så men känslorna finns inte där som dom borde !

Om man endå kunde styra över sina känslor då skulle det vara du & jag idag !

Men livet blir inte alltid som man hoppas på !

Jag vet iaf HELT säkert att jag kommer sakna dej nå ENORMT !

Det kommer bli svårt att inte skicka iväg ett mess eller att inte kunna ringa som jag är van med !

Men du vill inte , så ska jag inte göra det heller , jag ska låta dej vara tills du själv kommer till mej !

Jag HOPPAS att du inte är rädd att höra av dej till mej för om du skulle göra det så skulle jag bara bli glad !

Då skulle jag känna att du vill ha mej i ditt liv lite grann iaf !

Men det är DITT eget beslut jag kommer inte att trycka på dej med något

 

Du är en SPECIELLT kille Danne Dannberg !

så många gånger vi har legat och kiknat efter luft av skatt !

ALLT vi har pratat om tillsammans !

ALLT roligt vi har gjort !

dagen i Högbo tillsammans det var super mysigt !

Dom minnerna kommer jag bära med mig för DET kan du INTE ta ifrån mej !


 

Av Linda Johansson - 18 januari 2010 09:40

// Godmorgon //


Var & lämnade tösen på dagis för en stund sedan sen åker hon till sin pappa i en vecka , nu börjar det värka i magen igen !

Nu kommer jag gå runt & ha ont i magen en hel JÄVLA vecka !

Förstår INTE att det kan få vara så här i huvudtaget !

Önskar att jag också kunde få slappna av & ta vara på tiden när tösen är borta

Men det går INTE istället ska jag gå & må illa ha ont i magen & må JÄTTE dåligt !

Men det kommer INTE bli någon som HELST ändring på det är jag rädd för !

Vissa förstår INTE vad dom gör för fel , dom ser bara andras fel det kallas någonting men jag vet inte rikigt vad !

Sånna finns det TYVÄRR fööör många av som BARA ser andras problem men inte sina egna det är sorligt tycker jag !

Jag kan iaf erkänna att jag gör fel MÅNGA gånger att jag borde handla annorlunda i vissa situationer jag är en STARK människa & starka människor kan erkänna sina fel & brister dom svaga människorna kan inte göra det !

Det är något jag har fått reda på nu för det vissta jag inte !

Jag kommer iaf sakna lill kärleken   JÄTTE JÄTTE mycket den här veckan !

Hon var inte så JÄTTE sugen på att åka iväg idag heller det händer inte ofta hon säger så men det händer ibland att hon helldre vill vara hemma med mej !

Mammas lilla älskling GUD vad du är älskad INGEN kan älsla dej lika mycket som jag älskar dej det vi har är något speciellt

& vad andra säger till dej går INTE att jämföra vad jag känner för dej !

Jag är din mamma , mammor är något speciellt !

& Jag VET att du vet det också

Sen hur andra beter sig & säger jag VET att du tycker det är jobbigt ibland !

Du säger det ofta att vissa är lite på & för jobbiga ibland !

Jag känner samma sak som dej vännen det ska du veta !

 

 

Annars då ?

Ja jag ska väl masa mej neråt emot stan fast jag igentligen INTE vill göra det !

Ska på nån möte (Peppkurs) med Arbetsförmedlingen (Ams)

Jag vill då INTE sitta där hela dagen när det finns annat jag MÅSTE försöka hinna med tex gå till banken & sen försöka gå hem & städa lite grann !

Aja vi får väl se hur lång tid det här tar HOPPAS jag slipper det resten av veckan nu bara så jag INTE behöver gå dit i morgon också !

Då har jag annat att göra en massa ärenden som måste göras !

Nej dax att packa väskan & knata neråt emot stan !

PUSS & KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards