Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Linda Johansson - 5 januari 2010 16:40

Årets bästa månad: Februari
Årets sämsta månad: Augusti
Årets bästa händelse: Falu Crusing
Årets sämsta händelse: ?
Årets oväntade: Att man tror sig ha riktiga vänner men ack så fel man hade
Årets bästa låtar: Lady Gaga - Bad Romance  Lasse Stefanz - Bara du  & Ripassa
Årets bästa film: Många
Årets nya kontakt: Jag har jag fått en riktigt BRA kontakt med Emil Lund
Årets bästa dag: Fredagar & Lördagar
Årets sämsta dag: vet inte rikigt ?
Årets bästa trend: Raggsockor
Årets sämsta trend: Svår fråga ?
Årets bästa köp: Min vinter jacka 700:- på Intersport
Årets sämsta köp: All alkohol & Ciggaretter
Årets artister: Nickelback
Årets bästa jobbupplevelse: har inget jobb
Årets tuffaste jobbupplevelse: .....
Årets julklapp: Neas nintendo wii
Årets resa: Alla crusingar & Kyssningen den 6e Februari
Årets partyperson: Angelica Anteskog
Årets suraste: Kan nog vara jag där !
Årets roligaste fest: Det är MÅNGA det
Årets beroende: Pengar , Ciggaretter & Telefonen
Årets oskönaste: Folk som är falska , olycklig kärlek , vara utan pengar !
Årets skönaste: Tina Stenberg   

Av Linda Johansson - 5 januari 2010 16:07

Låter kanske konstigt men ja , troligtvis så ska jag bror Danne & Tina åka till Avesta för det är vinter crusing där ikväll ! Åker väl efter 17.00 någongång OM det blir något men jag HOPPAS det !

Får se om inte Danne bangar han är jue så sjukt fryssen av sig så för han är det INGEN höjdare att stå ute och frysa !

Synd att det ska vara så FÖRBANNAD JÄVLA kallt ute när man ska stå ute sen !

Men det är BARA att sätta på sig varma kläder det !

Jag har ett par tunna leggins + ett par tjocka strumpbyxor , 3 strumpor & ett par TJOCKA raggsockor , sen ska jag sätta på mej en poolotröja och över en munkjacka typ sen mössa & vantar då !

Så jag hoppas att jag klarar mej ikväll då !

Kommer troligtvis träffa på Anna där inne för hon skulle också dit lilla söta Anna

Sen får man väl se vad det är för idioter där inne !

Vilka man träffar på , men bilarna är viktigast !   

 

Så nu sitter jag här & väntar på att någon av bror eller Danne ska höra av sig !

Har tagit ett varmt skönt bad före också det kan hjälpa lite när man ska ut sen !

Så lyssnar jag SJÄLVKLART på Nickelback (Finns INGA bättre smälter jue)

Har kommit på att det är GANSKA trökigt att dom inte spelar sånna låtar på krogen så man kan sjunga med & VERKLIGEN gilla låten !

Ne då ska dom spela samma skit gång på gång !

Nej lite varision (Stava)  på låtarna på krogen skulle inte skada precis !

Äh vad jag tjattrar , dax att sluta nu kanske !

Bloggar nog mer i morgon OM jag får tid för i morgon kommer min prinsessa hem igen så som jag har saknat henne min lilla älskling snart är du hemma hos mamma igen & då ska vi mysa som bara den   

Massa pulka åkning & mys med skum bad & ljus för att värma oss !

Kan inte bli bättre !

PUSS & KRAM

 

Av Linda Johansson - 5 januari 2010 10:07

// Godmorgon //


Vaknade ganska tidigt idag , men skönt inte sova bort hela dagarna också !

Har suttit och pillat på min nya mobil telefon jag köpte igår snacka om att jag är HELT nöjd med den då   

Det är en "pek" telefon en Nokia 5800 XpressMusic så nu är Linda Johansson glad

Var inte såå jätte dyr heller 3400 kr men tog ett abognemang med comviq kompis

199:- i månaden med 3000 gratis sms & mms i månaden (alltså 100 sms & mms om dagen) Sen till alla med tele 2 (comviq) kostar BARA uppringningen 69öre

sen kan jag prata i 4-5 timmar om jag vill det kostar ingenting !

Sen så fick jag telefonen HELT gratis så den kostade igentligen ingenting !

Sen hade jag en RIKIG tur också för när han gick igenom datorn för att beställa det här abonemanget åt mej så var det något special erbjudande fram till midsommar så fram till midsommar kommer jag BARA betala 150 kr i månaden istället för 199 kr kan jue inte bli bättre än så här   

Så jag ska ringa & kolla om jag kan säga upp min hemtelefon helt för jag behöver inte den för dom flersta jag känner har comviq mamma & pappa har det (Det är dom jag ringer till mest) sen är det nästan bara sms som gäller !

Så det är bara onödigt & ha en hemtelefon för mej nu !

 


Så här ser den ut men min är svart INTE röd

  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards