Alla inlägg under mars 2011

Av Linda Johansson - 7 mars 2011 18:26

Behärska sig .... Ibland blir man så OTROLIGT arg så man vet inte vet vad man ska göra ... Det kokar i än och man har lust att drämma till ...

Idag var det en sån dag , då jag fick bita mej i tungan både än och två gånger

Jag var så JÄVLA arg så jag så rött ....

Tur att man kan behärska sig lite grann iaf ...

FAN om detta händer än gång till då kan jag INTE lova att jag kan behärska mig lite bra som jag gjorde idag ....

Och det JÄVLIGASTE är att det är der "Hon" är ute efter ... att komma åt

den där ömma punkten så det får bägraren att rinna över och jag inte

kan behärska mej (vilket jag ALLTID gjort och vill göra) och klipper till

henne så hon har något att komma med för att sätta dit mej ... för det är

jue JUST det hon är ute efter ... "hon" säger att hon vill min dotter väl

att hon älskar henne och bla bla bla ... Men hon kan göra ALLT för att

komma åt mej göra mej illa och göra livet surt för mej ....

Är det att tänka på min dotter ? Hon fattar inte att min dotter blir väldigt

lidande pga det isåfall ... Det kallar jag INTE att bry sig om ett barn !

Men förr eller senare lär det slå emot mot henne själv

för man kan INTE komma undan med sånt här hela tiden ...

Sen är det plötsligt synd om "HENNE" hon mår dåligt hon är ledsen

det är "hon" som är offret ... hur fan kan det komma sig att det är så ?

När det är "hon" som orsakar bråken hon ställer till med bråk

genom sina handlingar ... sen ska det vara synd om henne när hon får höra av mej hur JÄVLA fel hon gör ....

Gaaaaaahhh .... jag vet inte vad jag ska göra för något ...

Jag klarar INTE av detta snart ... Det enda dom vill är att få mej

psykiskt ostabil så jag inte klarar av att ta hant om min dotter ...

Min dotters pappa och hans så kallade Sambo gör detta emot mej ...

Och dom tänker INTE på att det kommer att påvärka Nea negativt också


Näe nu orkar jag inte tänka på det här nå mer då får jag nå slags 

psykbryt här hemma och det är INTE bra ....

Av Linda Johansson - 7 mars 2011 09:14

Det blev inget bloggande igår pga att jag inte var så där jätte pigg :-D

Jag tog en rejäl sovdag igår ... jag vaknade vid 09.00 tiden var uppe ett tag men låg mest och kollade på TV men runt 12.00 tiden igen somnade jag om

och sov till 16.30 riktigt SKÖNT att sova så länge ...

Kvällen i Gävle var RIKTIGT rolig men det lär dröjja ett bra tag innan jag

åker in dit igen känns det som .... det vart liiite för mycket av det goda ...

Nästa gång jag åker in till Gävle får det bli en fika med Jossan istället :-)

 

Idag kommer lill kärleken ♥ ÄNTLIGEN hem .... hon skrev en massa

sms till mej igår troligtvis ifrån Farmors telefon.... att hon saknade mej

att hon var ledsen för hon saknade mej så mycket men att hon inte ville vara ledsen osv ... lilla älskling ♥ jag kommer och hämtar dej idag om ett tag

Då är allt som vanligt igen ...

Vad vi ska göra till veckan vet jag inte än ... jag har inte planerat något

speciellt men något roligt blir det alltid :-) börja med att ta igen

veckan hon har varit borta iaf det gör vi alltid ...

en lugn dag och bara vara hemma idag fast en sväng till affären

först för att handla hem det viktigaste för dagen ...

Ska bli UNDERBART att få hem henne idag ♥

Nu lär jag sätta fart och fixa en massa innan jag ska hämta henne

bloggar säkert mer ikväll när lillan har somnat ...

PUSS PUSS

Av Linda Johansson - 5 mars 2011 14:50

Knatar strax över till Camma börjar små dricka där innan bussen till Gävle går :-) är SJUKT taggad ... det kommer bli en kanon kväll ikväll !

Ut och skaka rumpan lite på dansgolvet i Gävle :-D

Ha en trevlig kväll allihopa ...

PUSS PUSS !

 

 

  

Av Linda Johansson - 4 mars 2011 17:22

Mamma och jag tog bussen till Gävle som gick 10.55 trött och jävlig men det gick :-D Var meningen att jag skulle besöka AMS i Gävle det skulle vara nå öppethus där med en massa jobbchefer som söker sommarjobbare ... PERFEKT tyckte jag hade dessutom blivit tvingad dit ...

Men när vi kom dit så var det INSTÄLLT !!!!!!!!

Och ingen hade sagt något åt mej om det heller ... så det tyckte jag var

riktigt dåligt gjort ... när dom endå tvingat mej dit så kunde dom ha ringt

och sagt att det inte skulle bli något !


Men inget att deppa över jag och mamma gick och åt  lunch tillsammans ...

träffade också  på släkten ifrån Söderhamn där så roligt att träffa dom för det är

inte ofta man gör det ... Blev så paff att dom var här i Gävle ...

Blev lite skit snack med dom innan  mamma & jag gick vidare för att

kika runt lite :-) Hittade ett gäng örhängen , ett par gula solglasögon ,

lite alkhol tills imorgon ;-) så köpte mamma ett par Jeans åt mej ...

Min snälla mammis ♥

Hon ville köpa en rutig skjorta åt mej också som jag tittade på ....

men eftersom jag behöver skor speciellt stövlar (igentligen inte haha)

Så frågade jag lite snällt om jag kunde få köpa ett par skor istället ...

Men min vanliga tur så var det REA på stövlarna och det fanns inte ett

enda par i min stolek .... (Varrt sjukt grinig och irriterad)

Så pappa fick komma och hämta oss i Gävle så jag kunde kolla i Valbo

på skohuset istället ... Men inte ens där hittade jag nå ... ett par SJUKT snygga

stövlar som jag ville ha men dom fanns bara i stl 37

Då vart INTE Linda glad kan jag säga ...

Så jag fick åka hem utan skor den här gången TYPISKT !

Men Men !

Lite fick jag med mej hem fast jag skulle vilja ha sååå mycket mer ...

Men dagen tillsammans med mamma har varit SUPER mysig ♥

Så det hoppas jag att vi kan göra om igen snart ....


Nu sitter jag och inväntar mamma & pappa som skulle över till bror

en stund pappa skulle fixa Biucken till Sommaren eller nå ...

Jag passade på att åka hem packa lite saker tills imorgon sen följer jag

med dom hem och sover över där ska till Camme till 15.00 imorgon

för vi tar bussen in till Gävle så vi är inne till ca 17.0o

Kommer bli GRYMT kul imorgon .... Taggad som bara den ...

Får se om jag bloggar mer idag eller om jag slänger in ett inlägg imorgon

innan jag drar till Camme !

PUSS PUSS

Av Linda Johansson - 3 mars 2011 23:05

Slänger in ett snabbt kvällsinlägg eftersom jag inte skrivit något idag ...

Har haft lite att göra idag så har inte riktigt haft tid ...

Det blev en sväng ner på stan med Camme kikade runt lite men höll i pengarna köpte bara hårspännen duktiga jag :-D

hann vara hemma en stund hos mamma & pappa innan jag knatade över

till Jelan för att snacka lite skit stannade ca timme innan det var dax

att tänka på refrängen och gå hemåt och kolla på BB :-D

 

Jag är OTROLIGT trött somnade runt 04.00 imorse vakna runt 09.00

INGEN sömn alls nästan så jag tänkte krypa ner i sängen (Soffan)

Imorgon ska jag och mamma åka in till Gävle och kika lite bara hon & jag :-)

Det var väldigt länge sen vi umgicks så , så det är verkligen på tiden nu !

Får se om man hittar något roligt där inne !

(Måste hålla i pengarna)

Men hittar jag något jag verkligen vill ha , då ska jag ha det också !

Så är det bara ... :-D

Hoppas på fin väder imorgon då ...

Natti Natti sötnosar !

Av Linda Johansson - 2 mars 2011 12:37

Jag älskar   och jag älskar när jag kollar ut igenom fönstret och man ser att det droppar ifrån takerna ! Jag blir på sånt BRA humör .... HOPPAS att det håller i sig att våren är på väg nu ... Jag är TRÖTT på vintern nu och denna kyla nu vill jag ha Vår och Sommar !


Jag sov till 11.30 imorse faktiskt men somnade rätt sent också !

Mamma ringde och väckte mej , gick upp och såg SOLEN ...

UNDERBART ... bestämde mej för att borsta tänderna läsa tidningen

och sen ta med mej Ludde ut på en promenad ...

Jag behövde gå hem en vända för att betala in en räkning och hämta lite kläder och grejer till ikväll när det är vin kväll med tjejerna

Så vi tog en HÄRLIG proemad hem till mej GUD så varmt och skönt det var

Så nu har jag packat en stor väska och väntar in mamma som ska hämta oss

så får jag helt enkelt göra mej klar hos mamma & pappa införkvällen

Jag ska jue endå vara på stan antingen hos Jelan eller Jenny !

Sen får vi se vad för roligt som händer om det blir en sväng på stan eller

om vi sitter kvar hemma hos nån av tjejerna istället ...

PUSS PUSS !

Av Linda Johansson - 1 mars 2011 21:49

Ja det är typ bara förnamnet ... men det börjar ge med sig lite efter jag tryckt i mej två alvedon ! Jag ska strax slänga mej i soffan och kolla på BB och vila huvudet men tänket slänga in ett snabbt kvällsinlägg först ...


Idag har jag spänderat min dag tillsammas med Jelan ♥

Vi gick till jensas och käkade lite och snackade en massa skit ...

sen gick vi förbi gottbutiken (Om man kan kalla det , det) köpte med oss

lite godis efter man tryckt i sig en FET jävla pizza med massa Bea ! Huha

(Känner mej lagomt tjock nu) knatade hemåt till Jelan för att frossa

godis och kolla på film (Brothers) hette den SKIT bra film !

Jelan halvsomnade i soffan som om jag visste det då , så jag fortsätte att

prata med henne om filmen men efter typ 5 min utan svar så

 såg jag att hon sov

Kul att prata med någon som sover ;-D

Inte konstigt att jag inte fick nå svar ... haha !

Jelan skulle jobba natt så jag kom precis hem till mamma & pappa lättare

att ta sig hit istället för att gå ensam hem det är en bra bit att gå iaf !

Kvällen har varit SUPER mysig tillsammans med Jelan ♥

Imorgon kör vi ALL IN tillsammans med Jenny !

Kommer bli kanon de också :-)

See Ya !

Av Linda Johansson - 1 mars 2011 13:40

Härliga stolande   som smälter bort all JÄVLA snö ! Man skulle igentligen ha varit ute nu på en lååång promenad i solen , men jag håller på att städa för fullt , jag tog en liten pause nu och passar på att slänga in ett inlägg i bloggen :-) Jag har bara golvena kvar att ta resten är klart ! Skönt att ha det gjort till veckan så man kan göra annat jag har lite att göra i veckan och se fram emot :-)

 

Onsdag  - Dricka lite vin med Jenny & Jelan

Torsdag -  inget riktigt planerat en lugn dag tror jag

Fredag : Åka in till Gävle med mamma och kika lite ett besök på AMS också

Lördag : Fest i Gävle med härliga gänget plus utgång :-)

Söndag : ligger jag väl bakis kolla på en massa film och ta det lungt hela dagen

 

Så lite så ser min vecka ut inte full späckad precis men Onsdag , Fredag

och Lördag ser jag fram emot som fasiken :-)

Får se vad jag hittar på idag efter städningen kanske kikar förbi mamma och pappa en sväng och dricker lite kaffe :-)

Jag saknar min lilla älskling ♥

Jag önskar du vore hemma nu hos mej ... ♥

 

Näe fortsätta städa kanske så man får det gjort det värsta är igentligen att sätta sig ner då orkar man inte så mycker mer

Men min lägenhet är så liten så dammsuga & torka golven tar inte mer än 1 timme ungefär det kan jag avara av min tid :-D

PUSS PUSS !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards