Alla inlägg under mars 2011

Av Linda Johansson - 8 mars 2011 20:35

Svar till : Erika

 

Näe men precis ? Det är jue lite känsligt även fast det var jag som valde att gå ifrån honom så är det fortfarande känsligt speciellt om personen ska vara delaktig i mitt barns liv , då vill man ha en bra start så man VET att man kan lita på personen och att man känner trygghet när barnet är med honom / henne ... Men det verkade dom inte bry sig om han valde henne jag fick bara acceptera det helt enkelt ...

Han har inget samveta läs mitt senaste inlägg om att han ville ringa men inte fick göra det just då ... blir så OTROLIGT jävla förbannad när han kastar skiten på mej ... Han försöker få Nea att tro att ALLT är just mitt fel ...

Jag undrar ja vad dom säger till Nea där hemma om mej ... om hon frågar något om vad som händer om dom säger att ALLT är mitt fel att jag är en häxa osv ? vad tror du ?


Jadu säg det ... det undrar jag med varför han ens försökt han fick jue reda på första gången att han inté skulle få igenom det ? men endå så gör han det 2 gånger till liksom ? Pengar som jag fått skrapat ihop med mina mini inkomster för han vill göra mitt liv till ett helvete ... Då tycker jag INTE att man tänker på barnets mamma .... Han skulle bara tycka det vore bra om jag inte hade råd att ge Nea mat så han kan ta henne ifrån mig ... Han VET att jag har dåligt med pengar endå gjorde han så ....

Japp han jobbar nästan jämt ... nu kanske det är lite bättre sen han började här i Sandviken på ett ställe ... men före det var han nästan aldrig hemma ...

Nea sa själv att hon adrig träffade honom och när hon väl träffa han så satt han ALLTID vid datorn .... Jag vet inte va jag ska tro....


Absolut jag håller med dej till 100% klart det är BRA att J tycker om min dotter

det har jag sagt och skrivit förut det är absolut ingenting jag bara skriver för att det ska låta bra utan det är verkligen så ...

Men som du skrev det ska INTE gå till överdrivt som det har gjort många gånger ...

Ja vad hon säger och gör med Nea det vet jag inte men jag kan jue bara ana...

Jag menar kolla hur hon skriver ? Då är det inte så svårt för henne att andvända ord och sånt till ett litet barn utan att barnet kan berätta vidare

förstår du hur jag menar ?

Jag tror allvarligt INTE att J säger något bra om mej till Nea ... Jag tror inte att J tycker om att Nea älskar mej mer än henne ... det gör henne rasande ....


Ja varför hon gör så ? Om jag endå visste det ... så vore jag glad ... hon tror sig kunna få göra precis som hon vill ... utan att man ska få säga ifrån ...

Men när man väl säger ifrån ja då är det helt plötsligt synd om henne och hon blir ledsen osv ... Patetiskt


Bamsekramar till dej tjejen !

Av Linda Johansson - 8 mars 2011 20:14

Ja då var det kväll hos lilla familjen Johansson :-) Nea ligger i sängen och jag ska krypa ner i soffan och kolla på TV ett tag innan det blir en dusch och sen sängen klockan ringer 07.15 för mej imorgon bitti lär upp och göra mej klar innan Nea vaknar lämnar henne som vanligt på dagis 09.00 sen knatar jag ner emot stan för ett besök hos AMS för lite pengar och sen möta upp Camme för ett besök på folketshus som jag skrev i tidigare inlägg så ska det vara olika

jobb förmedlare (om det kallas så) som söker sommarjobbare och sånt där !

Så jag måste ner och visa upp mej lämna ett CV och hoppas på det bästa :-)

Så det blir att sova direkt efter BB ... så man orkar upp imorgon !


Annars så har det varit en bra dag tycker jag ... jag tror Nea är ganska nöjd

med dagen hon också ... först till dagis i morse och sen fick hon med sig

Johanna en dagiskompis med sig hem ... dom lekte jätte snällt i Neas rum

med lite allt möjligt fikade och kollade på TV Johannas mamma kom och hämtade henne 17.00 Nea sprang ner till Donnie för att kolla om han var hemma men det var han inte så hon tog det lungt resten av kvällen ...

Vi har ätit lite Nea har badat och ritat medans jag tog reda på disken ...

Nu ligger hon som sagt var i sängen och lyssnar på ljudsaga ...

Hon verkar trött så hon somnar nog snart :-)

 

Blev så arg på Neas pappa idag förstår INTE hur han tänker ibland ...

Så skickar han mess och frågar om han kan prata med Nea i telefonen

jag sa att vi satt och åt just då och efter maten skulle Nea bada så han fick ringa 19.30 om han skulle ringa .... (Vi har våra rutiner på kvällarna)

Då säger han att han inte kan ringa då för han är på träning men att han skulle ringa imorgon istället ... Fine sa jag ring i morgon isåfall ...

Då skrev han att han minsann skulle berätta i morgon för Nea varför han inte ringt idag .... MEN HERREGUD !!! Jag sa åt han att skippa träningen och ringa henne en snabbis istället ... vi kan inte rätta oss efter hans tider när han kan ringa och inte ringa ... ska han ringa får väl han rätta sig efter våra tider ?

Vad vi gör och inte gör förtillfället ?

Då ska det helt plötsligt vara mitt fel och han ska säga det till Nea imorgon att det är mitt fel bara för att han inte fick ringa när vi satt och åt och när hon bada

Han vill att Nea ska skylla på mej helt enkelt .... Så JÄVLA dåligt !

.......

Ja ville bara skriva ner det eftersom folk frågat mej hur jag kan veta att dom gör saker för att göra mej arg / ledsen och förstöra för mej

Ja nu har det hänt en sak till han slänger över sina misstag på mej

och försöker göra så att ALLT är mitt fel ... Så Nea tror att det är jag som sagt ifrån och att hon ska bli ledsen på mej och inte han ...


Anyway ...

 

Dax att krypa ner i soffan försöka hålla sig vaken :-)

PUSS PUSS !

Av Linda Johansson - 8 mars 2011 18:36

Svar till : Lina A

 

Oj vad mycket du skrivit :-) till och börja med tackar jag för din kommentar och jag ska försöka svara så gott jag kan på alla dina frågor ... säg till om det är något jag glömt eller som du inte riktigt förtår ....


1. Ja jag hyser ett STORT agg emot J och det är inte så konstigt efter allt som har hänt ... hon har svårt för mej också så det där är nog ömsesidigt tyvärr ...

Man kan inte gilla alla och vi fick en dålig start och det var inte mitt fel ...

För det första så visste jag inte om den här tjejen för tösens pappa hade inte sagt något om att han träffat en ny tjej ... för det andra så tog han med henne första gången han skulle träffa Nea en stund när vi nyss gått ifrån varandra och Nea var liten liten , han hade inte heller förvarnat mej för det att hon skulle följa med ... för mej vart det en chock när hon skrev in i min lägenhet och tog förgivet att jag skulle bli glad över att se henne ... jag bad henne gå för jag var inte redo att träffa henne mycket pga att pappan inte berättat om henne och jag kände mej kränkt utav det hade han förvarnat mej så hade det gått lite bättre skulle jag kunna tro ... iaf jag bad henne lämna min lägenhet , men hon vägrade hon sa "Jag får vara här om jag vill" så jag sa åt henne att det fick hon inte för att det är min lägenhet men hon vägrade gå ut endå ... det kallar jag INTE en bra början ... det var då jag förstod vilken människa hon var , någon som ALDRIG kommer lyssna på vad jag säger eller acceptera mej som mamma eller som person !

Sen fick ALDRIG jag och tösens pappa vara ifred via överlämningarna av tösen vilker jag anser att det var våran tid att berätta hur allt gått och vad man bör tänka på osv ... då stod hon som en hök brevid lyssna och la sig  i HELA tiden ... Inte heller nån bra start på någonting ... Sen har det bara fortsatt

så Nej jag kan inte annat göra än att hysa agg på det här viset ... !


2.

Jag vet inte varför hon reagerar så det kan ha att göra med att jag har skällt ut J framför henne ett x antal gånger ja ? Men om en människa förföljer dej vad skulle du göra då ? Om en människa springer efter dej på stan ? Skulle inte du bli förbannad och ryta i åt personen då ? Jag vill kunna gå på stan med min dotter utan att J ska springa efter oss och gå efter oss dit vi ska .... har jag rätt eller har jag fel ?


3.

Nu är hon ingen främmande människa men hon har varit en gång i tiden ?

Jadu jag hade iaf velat att han kunde ha berättat om den här tjejen , vem hon var och hur hon är som person ? Det är en självklarhet att jag som Neas mamma vill veta vad det är för en person som ska ha med min dotter att göra tycker du inte det  ? Han hade kunnat gjort det på ett MYCKET finare sätt än vad han gjorde ... berättat om henne innan han tog med henne hem till mej så jag var lite förvarnad iaf att han träffat en ny tjej rätt eller fel ?


4.

Grejen är den att hade hon gjort på ett helt annat sätt ifrån första början så hade det varit HELT  annorlunda idag ... jag är INTE en sån person som går runt och hatar och lägger ner dålig energi på folk bara så där utan då är det verkligen något som har hänt ...

Hon hade inte behövt mått dåligt idag om hon hade tänkt sig för innan hon handlade många gånger om hon redan från första början accepterat mej som tösens mamma vilket hon ALDRIG har gjort ! Familjerätten har reagerat på hennes handlingar till och med då är det något som är fel ??

Jag tycker INTE synd om henne hon har skapat detta själv genom sina handlingar som man bäddar får man ligga heter det ?


5.

Jag VET att det är så bara tösens pappa har anmält min pappa 2 gånger utan andledning ena gången var det något om att han skulle ha ringt tösens pappa nångång på natten och hotat honom till livet vilket INTE är sant ... han sa att han hade samtalet inspelat men när vi bad honom spela upp det för oss för han anklagade min pappa då sa han ifrån inte ens åklagaren skulle få lyssna hade han sagt då ... helt utan vidare bara så där ... Sen var det nån mer gång som jag inte riktigt kommer ihåg hur det var ... Mej har han hotat med att dra mej inför rätta 5 gånger vilket han gjort 3 gånger av dom .... kontaktat advokat angåeende ensam vårdnad om tösen nu har han inte fått det så klart eftersom jag är en bra mamma ... men det kostar jag har betalat flera TUSEN kr för advokat kostnad pga hans jävla påhitt... bara lite utav det så inte kostigt att jag tror att dom är ute efter att förstöra för mej ... !

Det är absolut INGEN som helst tävling vad har du fått det ifrån ? Jag skrev det i ett sammanhang för jag berättade att mamma alltid är bäst ? :-)

Jag är Neas mamma jag behöver inte tävla ;-)

Hur menar du nu om att jag skriver vad J gör och inte gör ? Jag VET snälla lilla du vad hon har gjort ? Jag har fått stått ut i snart 6 år så nog bör jag veta vad jag pratar om ?

Nea pratar ja det gör hon , men senaste har hon bara sagt att J tvingar med sig Nea ut för att hon måste ut med hunden och det hjälper inte att Nea säger ifrån hon ska ut .... Vilket är tråkigt eftersom hon inte alls ofta vill vara ute när hon är hos mej jag frågar ofta om hon vill gå ut och leka men hon vägrar med eller utan kompisar ... ibland går det men inte ofta ...

Sen har hon väl sagt att hon också kan tycka att J är jobbig klart hon tycker det hon tycker väl att jag är jobbig ibland också lika så hennes pappa det tillhör hennes ålder ....

Hur menar du att jag är väl insatt i deras liv ? jag vet INGENTING om hur det är där hemma för jag får INTE veta någonting ... tydligen hade Nea haft magsjuka förra veckan hon var hos sin pappa men det har han inte sagt någonting om alls det berättade Nea för mej hade inte hon sagt det så hade jag inte vetat något ? Men det hade inte varit så konstigt om jag hade varit insatt där eftersom MIN dotter bor där varannan vecka om du minns det ? :-)

Jag har all RÄTT i världen att veta vad som händer där borta ....

Men nej lilla vän jag är inte så insatt ....


6. 

Ja klart hon går och funderar på varför det är så här ... Jag försöker förklara för henne att J och jag tycker olika saker att vuxna ibland bråkar det kommer hon säkert märka när hon blir större också ... All går inte ihop ... (som jag säger alla kan inte leka bra tillsammans) man måste försöka förklara på hennes nivå så hon förstår och ge rätta svar vilket inte alltid är lätt , för isåfall går hon väl och funderar på det också....

Hon blir ledsen när dom här stora bråken ute blir så klart hon vill inte att J och jag ska bråka det förstår väl jag också .... men man får förklara för henne att ibland måste man säga ifrån när någon har gjort fel ...


7.

Mina föräldrar är UNDERBARA dom har ställt upp på mej till 110% igenom alla dom här åren dom har också brytits ner psykiskt många gånger pga allt dom sätt hört och upplevt dom har delat mina känlsor min förtvivlan och min gråt och hat .... Dom ser inte heller nån utväg och dom kan inte heller med J

Dom säger att J har förstört det mesta precis som jag säger ...

Det finns ingen utväg nej tyvärr jag får drass med denna människa för att tösens pappa har valt henne inte har vi gjort det iaf .....


Av Linda Johansson - 8 mars 2011 15:52

Svar till : Erika

 

Ja tyvärr så är det nog så att dom mår bra utav att göra mej ledsen och göra så att jag mår dåligt ... Dom väntar bara på att jag ska göra minsta lilla fel så dom kan vända det emot mej när det gäller Nea .... Dom tänker INTE ett dugg på Nea när dom gör så emot hennes mamma ... dom förstår inte att Nea behöver mej lika mycket som hon behöver sin pappa ... J kommer aldrig kunna mäta sig med mej hur hon än gör ... men jag tror inte hon förstår det ... Jag VET också att Nea får göra i stort sätt allt där hemma  för att J är rädd att säga ifrån ...

För hon vill jue inte att Nea ska tycka att hon är sträng och att hon är dum ...

Här är det tvärtom dom sakerna som jag anser att hon inte ska göra dom får hon inte heller göra ... hon tycker att jag är sträng många gånger det säger hon åt mej också men barn mår bra utav regler ....

Det märks klart och tydligt när hon kommer hem igen efter veckan hos sin pappa att hon tror att hon får göra som hon vill ... eftersom hon spenderar lite tid med sin pappa och mesta tiden med J så kan det jue bara bero på henne ?

Att Neas pappa går med på att J gör så här är bara för att han inte bryr sig ett skit om det ... om han också fick som han vela så hade Nea bott hos som nu och jag inte fått träffat henne något alls ... han ser nog J som en mamma åt Nea och inte jag .... Han har aldrig vad jag vet sagt åt J på skarpen någongång ...

Jag menar det är bara hans barn som blir lidande förstår INTE hur han kan blunda för det ... ibland så tror jag att J är viktigare än hans eget barn ...

Och det skrämmer mej ska du veta ...


Nea förstår väldigt MYCKET det visar hon klart och tydligt i hennes tänkande hon vet att jag och J inte tycker om varandra ... Hon kan ibland vända oss emot varandra ... det är nog ett sätt för henne att inte visa att hon väjer sida

det ska hon INTE behöva göra heller ... J tror inte på det men jag har ALDRIG sagt åt Nea att hon inte får tycka om J utan jag uppmuntrar henne många gånger att gå fram till J och säga hej om vi träffas på ute ... På klädbytar dagarna sist så var det samma sak ... J gick förbi och Nea gömde sig bakom mej och då sa jag åt henne att gå fram och hälsa på J och hennes lillasyster ...

då gjorde hon det ... Hon vet väl hur det blir om vi träffas ute det är synd ...

Men ibland så är det SVÅRT att inte säga ifrån när det är något som inte bör göra ...


Tack för att du tror på mej som mamma och att jag gör ett bra jobb ...

Jag försöker göra mitt bästa men ibland kan det bli väldigt fel jag är medveten om det själv ... många gånger har jag handlat fel när det gäller just J och våra möten ute ... Jag har ställt till en schen och Nea har mått dåligt pga det ....

Jag är bara människa jag också jag kan inte ta hur mycket som helst ... Jag visar bara att jag har känslor som alla andra ... Ibland kan jag få ångest att jag skällt ut J framför Nea att hon INTE ska behöva se eller uppleva det ...

Men man är oftast efterklok som tur är så händer det inte ofta då är det nå VÄLDIGT speciellt om jag gör det ...


Tydligen så tycker dom inte det ... dom säger att jag lämnar bort Nea hela tiden

jag är VÄLDIGT noga med min tid med Nea när hon är hemma eftersom vi har varannan vecka man missar så mycket under veckan hon är borta ...

Om Nea vill åka till mormor och morfar så följer jag oftast med ... Mamma och pappa kan tycka att jag är trökig på det sättet för att jag ska alltid vara med dom får inte ofta vara ensam med Nea ... Nu är det så att Nea är väldigt mammig och hon vill ha mej med ... När hon ska sova över hos mormor & morfar dom få gångerna hon gör det då ska jag också sova kvar annars vill hon inte .... Så hon är så van med att vara med mej eftersom jag inte lämnar bort henne ofta så ibland är det svårt att lämna bort henne ....


Jag VET att Nea kan sakna mej när hon är hos sin pappa ... sen om han säger nå annat det bryr jag mej inte om .... För han är inte där med henne eftersom han jobbar så mycket så kan han inte heller veta vad som händer ...

Klart att hon kan vara trött som du säger och jag håller med dej mamma brukar oftast vara bäst när man är trött , ledsen eller sjuk ... Så det han säger det tar jag med en nypa salt ... :-)

 

Bamsekramar !



Av Linda Johansson - 8 mars 2011 13:57

Nu är städningen ÄNTLIGEN klar , tog golven och damma av lite i vardagsrummet ... förstår INTE vad jag tänkte på när jag köpte vardagsrumsbordet och TV bänken FAN vad dom drar åt sig damm ...

Jag kan säga så här ... att jag verkligen LÄNGTAR tills det är vår på allvar

när man är HELT säker på att våren är här för att stanna ... Då ska jag ta

en RIKTIG vårstädning ... ta alla golven igen damma precis överallt ...

Ta fönstrena och städa ute på balkongen dammsuga , torka och skaffa lite blommor så man lockar hit lite bin ;-)

Det är något jag ser fram emot att få göra faktiskt jag tycker om att fixa och dona och det kommer bli fin fint ute på balkongen i sommar ...

Jag ska köpa en blomma som jag kan ha på bordet sen blomm lådor jag kan sätta på räcket och sätta i en MASSA fina blommir i olika färger ...

Sen ska jag köpa en spalje (om det stavas så) och sätta upp så det inte är

sån jätte insikt på min balkong ... kommer bli fina fisken :-D

 

  

 

Nu sitter jag och inväntar mamma och Nea , Nea ville ta med sig Johanna hem idag en dagis kompis mamma ringde nyss och frågade om det var okej ... Självklart är det Okejj :-D så då har hon någon att leka med lill hjärtat

Får se om dom går ut eller om dom håller sig inne men jag kommer nog rekomendera dom att gå ut i det fina vädret ...

Då är det inte nödvändigt att vara inne tycker jag ....

 

  

Av Linda Johansson - 8 mars 2011 11:37

Ska man våga tro att våren är på väg tro ? Jag vill så GÄRNA tro det nu när   tittar fram och värmer lite grann ... Men det kan lika gärna komma mer snö vilken dag som helst ... Man ska nog inte våga hoppas för mycket endå ...

Jag skulle vilja gå ut och ta en promenad känner jag men det har jag inte tid med mamma ska hämta Nea ifrån dagis idag kl 14.00 och komma hit med henne så stannar hon en stund med oss , jag ska strax ta golvena som VERLIGEN behövs nu .... Så jag hinner inte hämta Nea på dagis idag

utan min snälla mamma ♥ gör det åt mej istället :-)


Vad vi mer ska göra idag vet jag inte , som sagt var mamma stannar en stund med oss sen när hon åker kanske Nea springer ner till Donnie en sväng

hon pratade om det igår att hon ville göra det ... Så får se om hon gör det då

och om han är hemma det vet man jue aldrig heller :-)

Annars så kanske vi tar en promenad ut i det fina vädret om det håller i sig


Jag är GLAD att det finns dom som förstår mej också ...

Att jag också har haft ett HELVETE under så många år ... som sätter

djupa spår i än och man vet inte hur länge till man ska orka ...

Ibland är det så svårt , och man vill bara ge upp allt låta sig tryckas ner

Men vad vore jag för mamma om jag inre kämpade för mitt barn ?

Ni som tror er veta precis ALLT ... Som kommer med era JÄVLA

påhoppningar ... har ni själva barn kanske ? Hur skulle NI känna er om det kom en vilt främmande människa som skulle ta hand om erat barn ...

som kallade sig för mamma , som la ut bilder på erat barn utan att ni tillät det

Som låste in erat barn tillsammans med henne så ni inte fick ut erat barn ?

Om ni hade nån som förföljde er när ni var ute och sprang efter er ?

Berättade för ER vad som är bra för ERAT barn ?

ALDRIG kalla er för mamma till erat barn utan BARA kalla er erat namn till barnet ... ???  Lägga ERAT barn på sitt bröst (förstöra den tryggheten mellan erat barn och er)

Om hon hade eget barn också som denna människa har ...

Lämnade sitt eget barn på dagis och tog med sig erat barn till

badhuset ? Hur kan man lämna sitt eget barn på dagis och låta nån annans barn vara ledigt ifrån dagis (fast det större barnet behöver dagis mer) gör en mamma så ? jag skulle ALDRIG komma på tanken

då tar man väl med sig båda två eller så går man inte alls ? Stackars barn

säger jag bara .... Sinnes rubbat ...

Bara lite av det jag fått tagit i så många år , sätt er ner tänk igenom det här

och fundera på hur NI skulle känna er då ... Sen kan ni öppa käften

om hur situationen är ....

 

TACK !!!!!

Av Linda Johansson - 8 mars 2011 11:07

 

Svar till : Erika

 

Ja det är jobbigt att folk som inte känner mej tror sig veta PRECIS allt ...

Fick en kommentar här förutom om att jag skulle lämna bort Nea till mina föräldrar varje gång hon är hemma för jag inte orkar med henne ...

Det är jue SJUKT .... Jag lämnar ALDRIG bort henne om det inte är nå speciellt ... Och om jag lämnar bort henna för en dag då är det till dom närmaste mamma / pappa / farmor / faster ... Jag känner att jag gör både Nea och farmor / Faster glad om dom får låna henne över dagen för att när Nea är hos sin pappa så får tydligen inte farmor och faster vara ensam med Nea för "henne" så då passar dom på att fråga mej när hon är hemma om dom får ha henne i några timmar .... det är inte så konstigt men tydligen så lämnar jag ifrån mej Nea hela tiden vet inte vem det var som skrev det men hon / han (antagligen en tjej) känner inte mej och kan yttrycka sig så ?


Det enda jag vet är att hon har haft en svår sjukdom och vissa säger att sjukdommen kan göra en människa till en sån som "hon" är idag ... jag vet inte alls men man börjar undra om det kan stämma :-)

Ja hon ringer och säger att hon saknar mej och det är inte konstigt jag är jue hennes mamma även fast hon är hos sin pappa så saknar hon sin mamma

Även fast "hon" är där så är inte jag där och "hon" är inte Neas mamma och känner den trygghet som man gör till en mamma ... det är något speciellt ...

Men sen när man frågar Neas pappa om hon var ledsen och att hon saknade mej så säger han ALLTID "hon var säkert trött" som hon inte kan sakna mej eller något sånt ... Igår det som hände tyckte till och med Nea var fel hon sa själv att ibland blir jag också trött och arg på "henne" Så hon förstår jue ....


Ja det känns som man blir Psykiskt misshandlad av der här ... Ibland tänker jag att det är tur att jag är så stark som jag är för en människa som inte är lika stark skulle INTE ha klarat av den här pressen och hotet jag lever med varje dag ...

Jag ska ta mej tid och undersöka saken vem man kan vända sig till om detta

för jag behöver ha hjälp för jag orkar snart inte det här längre ....

Och det värsta är att det ALDRIG kommer att sluta ...

Till och med familjerätten har sagt åt henne att backa och inte ta för stor plats

dom reagerade starkt på hennes handlingar och ibland på möterna så såg man hur dom ruskade på huvudet när hon skulle försvara sig ....


Jag såg den kommentaren :-D Den var RIKIGT bra .... Skönt att se att det finns friska och noramla människor som läser hennes blogg också ;-D

Jag skulle gärna vilja veta vem hon / han är som skrev det och tacka för kommentaren så hon får sig en näsklämma också det kan hon behöva ....

Så sant som du säger jag har funderar på om man ska råda henne till att bli poet

för så som hon skriver så skriver bara poeter och djupa människor ...

Jag har ALDRIG läst en blogg (då läser jag många) Som är så djup som hennes ibland blir man lite små rädd för vilken människa som tar hant om mitt barn ... Vad för skit hon försöker trycka i henne ....

Hon ska INTE bli som "henne" absolut INTE visst man kan skriva om djupa saker men det är skillnad på att skriva djupt och djupt .... Näe hon är riktigt konstig hon skriver konstigt det tycker alla jag känner att det är lite skrämmande ....


Kramar till dej


Av Linda Johansson - 8 mars 2011 09:24

Svar till : Erika

 

Tack snälla du för din gulliga kommentar :-) jag hade förväntat mej yttligare

en negativ kommentar som börjar bli mer och mer vanligt i min blogg ...

Så jag blev JÄTTE glad när jag läste det du skrivit :-D

Tack så mycket för att du erbjuder dej det vore skönt att kunna prata med någon som kanske kan förstå mej lite också att det är MYCKET hennes fel också i allt det här ... som igår tex gjorde hon en grej som gjorde mej TOKIG

och det visste hon om också att jag skulle bli ... endå så gjorde hon det ...

Allt för att göra mej förbannad så jag förlorar behärsklingen så hon kan gå vidare med att jag gjort henne illa eller något ... funderar på om man skulle kunna anmäla henne för psykisk misshandel i snart 6 år tror du det skulle gå ?

Folk har pratat med mej om det att jag borde göra det ....


Jag har stått ut för jag har kämpat för min dottter vilket jag INTE anser att man ska behöva göra enda sen Nea var 3 månader gammal så haer jag fått kämpa för henne som igentligen ska vara en självklarhet ... til och med mamma namnet tog hon ifrån mej och började kalla sig för mamma till Nea

Idag säger Nea hennes smeknamn som också låter som just mamma så hon fick till det bra där .... sen så säger tösen min att "Sambon" inte säger mamma om mej till tösen utan hon säger mitt namn ... det är också en jävla kränkning ...

Att hon inte ens har respekten att  säga mamma om mej ... Det visar jue också att hon inte bryr sig om min dotter på rätta sättet ....


Oja jag VET att hon andvänder sig av en fasad HELA tiden ... Hon säger att hon inte vill bråka att hon vill att det ska vara bra mellan oss att vi måste lösa det så det blir så bra som möjligt för alla ... men det är BARA skit snack ...

När det väl gäller så vill hon helldre bråka och ställa till bråk göra saker som hon VET att jag inte accepterar ... Hon går in så otroligt mycket för att

förstöra mitt liv så hon kommer behöva hjälp själv sen ....


Tack igen för din kommentar och att du förstår mej :-)

Många varma kramar till dej ...



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards