Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Svar !

Av Linda Johansson - 22 maj 2011 11:45

 


Svar till : S


Nej det vet jag väl ? Men till och med hans egen syster säger att han

jobbar för mycket ibland ... så det är inte bara jag som regaerar på det !

Klart det är bra att han jobbar som jag skrivit FÖRUT så skulle jag också

önska att jag kunde få jobba och tjäna pengar !

Det var ett tag sen jag nämde hans jobb vad jag vet i bloggen ?

Så jag förstår INTE varför ni börjat kommentera det ?


Nej klart inte alla har verkligen inte råd att åka iväg så där mitt i veckan

speciellt inte dom som jobbar men eftersom jag inte har nå jobb

så är det kanske skönt att komma ut och bort för mej ?

Du vet jag har jue haft det kämpigt vääääldigt länge PLUS att jag är

ensamståeende och har inte ofta råd att åka iväg så där men när man blir

bjuden så tackar man inte direkt nej eller hur ??


Jag botarbetar INTE Daniel ... det kan jag tala om för dej !

Vi pratar inte ofta men när vi pratar så brukar vi komma fram till lösningar

tillsammans .... men BRA för dej att du vet ;-)

för det visste jag inte själv att jag botarbetar honom men nu vet jag

för du verkar jue veta allt ;-)


Puss !

 
 
Ingen bild

Sophie

22 maj 2011 13:01

Så du menar att du faktiskt lyssnar på honom och tar honom på allvar? Att du kan vända dig till Neas pappa om det är någonting och att ni pratar som vuxna med varandra? För så verkar det inte på dig när du skriver i bloggen!... Men det kanske blivit bättre?
Eller hur menar du att du inte motarbetar honom? Tänker du på Nea och utgår ifrån det när nu lägger dagar, som när han varit borta och som du skrev att Nea längtade efter honom? För det skrev du väl om i bloggen här för ett tag sedan? Är det Nea i fokus eller är det vad som du som mamma anser och tycker är bäst och mest rätt? Så att Nea inte är med hans sambo? För det verkar du vara hemskt mycket emot..!!

/Sophie

 
Ingen bild

s

22 maj 2011 17:53

Tråkigt att du vart sur över min kommentar. Jag skrev bara vad jag tyckte. Sen som du skriver att det är bra för mig att jag vet, jag kan inte någonstans se att jag skrivit i min kommentar att jag vet Linda. Jag skrev att så upplever jag det. Gör inte en höna av en fjäder för det är precis det du gör.

Hoppas du får en underbar vecka med dottern :) Som sagt kärleken mellan mamma och dotter slår aldrig plastmamma och dotter men den kan vara stark den med.

KRAM

 
Ingen bild

E

25 maj 2011 16:06

Har du haft de knapert i mellan åt säger du?
Hm konstigt eftersom du har råd att supa varannan helg minst! Får inte de att gå ihop?!
Om du nu måste festa så festa dom helgerna du INTE har Nea!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards