Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

Crusing ikväll !

Av Linda Johansson - 10 augusti 2012 16:43

Jag och Nea följer med mamma & pappa på crusing ikväll ! Blir dock inte så sent när man har barn med sig :) hörs sen !

 
 
Ingen bild

En tösabit

11 augusti 2012 17:05

Hej där!
Tänkte bara höra lite med dig om ditt smink :)
Vad är det du brukar använda för smink när du sminkar dig?
jag ser att du gör dina egna ögonbryn, vad sminkar du dom med? har du inga egna ögonbryn, eller har du dom fast du har dom där under? noppar/rakar du dom?
skulle vara roligt om du lägger ut en bild där du är osminkad för engångs skull :) Hur länge har du använt smink?
en utan smink och en med smink-bild, skulle vara roligt! ;)
När kommer videobloggen ut? :)
Du skrev förut läste jag, att du skulle lägga ut videoblogg, men jag har inte sett några, eller är det jag som har missat? :/
Ha en trevlig Helg Linda, Har du din dotter hemma, eller är hon hos sin far? Vad har du/ni för planer i helgen?
Sköt om dig!!

Linda Johansson

11 augusti 2012 17:32

Hejj Tösabit !

Jag använder puder , macara och kajal penna ... många säger att jag har mycket smink men jag trivs så faktiskt visst det blir dyrt i längden men man måste jue trivas med sig själv :-) Ja jag fyller i med ögonbrynspenna för när jag var yngre så noppade jag sönder mina ögonbryn visst har jag ögonbryn men dom är väldigt ojämna och otäta ser knasigt ut :-) självklart kan jag lägga ut en osminkad bild och en sminkad bild men bli inte rädd och få inga mardrömmar då :-P Ja jag vet att jag skulle göra ett videoinlägg som jag lovat har inte prioriterat det bara men det kommer :-)

Min dotter är hemma , hon åkte precis till sin mormor & morfar för att sova över där , jag ska träffa några kompisar ikväll å dricka lite vin och tjattra ...
ha en fortsatt trevlig kväll !

 
Ingen bild

En Tösabit

12 augusti 2012 10:31

Hej :)
Det är självklart att man ska trivas hur man ser ut, trivs du så, så ska du ju naturligtvis sminka dig så Linda :)
vad brukar dom säga till dig då?
Vad använder du för märken på ditt smink?
Haha, hur du säger, inte får jag mardrömmar om du lägger ut en bild när du är osminkad heller, usch, hur du säger ;) *ler* .
När kommer sånna bilder då? :)
Sminkar du dig annorlunda under veckorna än på helgerna när du ska ut och festa?
det skulle också vara roligt om du lägger ut en sådan bild när du är fest-sminkad om man säger :)
När du gör dina ögonbryn, hur får du dom raka och snygga? jag tycker det är så himla svårt att få det snyggt och jämt... har du nått tips? :)
Hade du en trevlig kväll igår med dina vänner? :)
vad drack du för vin då? *nyfiken* :)
var ni hemma hos dig?
Ha en bra dag!

Linda Johansson

12 augusti 2012 12:36

Hej ! Ja självklart , jag gör ju det inte för nån annan direkt :) jag andvänder olika beroeende på vad jag hittar :) mest macfaktory märkena dom tycker jag är bäst :) hahah , ja men det är ingen vacker syn direkt det kan jag iaf lova dej :) nej jag ser lika dan ut ! Jag är inte mycket för ögonskugga och läppstift och sånt har jag aldrig varit :) så det blir samm samma ! Hmm , haha jadu jag är väl stadig på handen kanske :) nej men jag vet inte jag bara gör faktiskt har aldrig tänkt på hur jag gör ! Ja det var jätte kul :) själv tog jag det lungt drack varannan vatten och drack sakta för att orka med den här dagen :) och det är jag väldigt glad för idag om man säger så :) ja , vi var hemma hos mej innan vi gick ut !

 
Ingen bild

tösen igen :)

17 augusti 2012 15:37

Ok.. Hur mycket brukar du lägga på smink varje gång du handlar?
Hur du säger, du är nog lika vacker utan smink, som med smink.. :) När kommer bilderna? jag har kollat, men inte sett några, eller har jag missat dom mån tro? :(
men du använder svart kajalpenna o mascara? du använder inte olika färger? för lite omväxling si så där? ;)
Vad använder du dig av för puder då? är det också samm samma eller olika färger?
Hur har du haft det idag då? Har du hittat på nått roligt? o idag är det fredag o snart helg för vissa, vad har du för planer?
Har du din dotter hemma denna helg?
Du får ha en finfin helg Linda, o ta de lungt o var rädd om dig!!
När börjar din skola och Nea´s skola igen då, förresten? :)
När börjar eleverna i skolan i den stad som du bor i?

Linda Johansson

18 augusti 2012 20:24

Hejj !

hm oj vad svårt , beror på vad jag behöver just då oftast så behöver jag bara en eller två saker aldrig allting nytt på en och samma gång ... men det brukar väl ligga runt en 300-400 kr ungefär ... Nej jag kan lova dej att jag ser ut som en helt annan människa ... bilderna kommer när jag vågar lägga ut dom :-P man måste jue tänka på ryktet hahah :-P Ja det är det jag andvänder , nja jag är försiktig med färger gärna på kläder men smink nej , då håller jag mej till svart ... skulle aldrig andvända ögonskugga ... det är hemskt olika vad för slags puder jag andvänder det beror på ...

Idag har jag haft en lugn dag , var ut igår med kompisarna men klarade mej ifrån den värsta baksmällan som tur var :-) kvällen kommer att fortsätta lika lugn med lite chips i soffan :-) Nej min dotter är inte hemma den här helgen tyvärr , men hon kommer hem igen på Måndag och det ser jag fram emot :-)

Nea börjar redan på Måndag och jag börjar på Tisdag , lite lätt så där med information inför kurserna jag ska gå ... hm dom brukar börja runt den 20e Augusti har jag för mej :-)

ha en fortsatt trevlig helg och kväll !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards