Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Inte alls på bra humör !

Av Linda Johansson - 22 augusti 2012 20:24

Barn tycks verkligen älska att skrämma andra barn så dom blir livrädda !


blir så förbannad på barn som tycker att det är kul att skrämma andra barn med saker som absolut inte finns ... Nea & hennes kompis lekte med nå andra barn idag (tydligen ska det vara killar) och man är inte dum så man inte förstår att killar tycker att det är jätte kul att skrämma små tjejer ... dom hade skrämt upp dom med att "svarta madam" tydligen ska finnas ... jag vet vad dom pratar om jag har gjort samma sak när jag var liten och jag var otroligt rädd för den där damen i spegeln ... andra barn hade så klart skrämt upp mej också , man ska stå på toaletten framför spegeln och skvätta vatten på spegeln och ropa "svarta madam" kom fram sen ska man släcka och sen ska hon tydligen stå bakom än så man ser henne i spegeln och döda den som ropat på henne ... ! Det här hade så klart dom provat på , och det slutade med att dom andra barnen hade skrämt upp iaf Nea så pass mycket att hon inte kan sova i sin säng inatt för hon är så rädd ... jag blir så OTROLIGT förbannad på barn som gör så här emot andra barn , allt för att skrämma upp dom för det är roligt ... Nea kommer inte att få leka med dom här barnen igen det kan jag lova och det har jag sagt till henne också , hon själv vill inte heller leka med dom för hon är rädd att dom ska skrämma henne igen ... tydligen hade dom kollat på en massa film klipp om hemska saker också som inte gjorde saken bättre att hon till och med fick en bild , jag vet vad som ligger ute på inernet om sånna här saker och sånt ska inte små barn få se , klart dom blir rädda hur ska dom kunna veta att sånna här saker inte finns ? Nej fyfan vad jag är arg just nu ... Nea ligger tryggt i min säng och har precis somnat tack och lov ! och jag har sagt åt henne att ALDRIG mer vara med på sånna här dumma saker igen om hon ska bli så rädd att hon inte vågar sova i sin säng ...

jag tog till och med in tjejerna på toan när dom kom hem och berättade att dom var rädd , och visade att "svarta madam" inte finns gjorde precis samma sak som det är sagt att man ska göra för att få Nea mindre rädd , men inte blev hon mindre rädd för det även fast hon så klart inte såg någonting ... Får verkligen hoppas på att hon kan sova i sin säng imorgon kväll för så här tänker jag inte ha det ... !


Usch och fy för sånna här ungar !

 
 
Ingen bild

Angelica

22 augusti 2012 23:12

Men usch så hemskt av barnen att göra på det sättet! Det är ju fruktansvärt!!!
Var har hon träffat på sådana elaka barn? Vet du vilka de är? :/ Otäkt i alla fall om barnen börjar titta runt på allt hemskt på datorn!:( Hoppas hon kan sova lugnt imorgon och snart glömmer det där!!

Får jag fråga.. Brukar Nea ta med kompisar hem direkt från skolan? Samma eller olika oftast? Hur länge brukar du låta barnen stanna i så fall? Och om dom är ute själva, hur vet du var dom är o hur vet dom när dom ska komma in?.. :)

Go natt :)

Linda Johansson

23 augusti 2012 08:50

Hej Angelica hoppas allt är bra med dej idag !

ja visst är det fruktansvärt att barn gör så ! jag vet vilka dom är eller ja någon av dom iaf ... jag är väldigt noga med vad Nea kollar på , på datorn hon får absolut inte kolla på vad hon vill och det vet hon ! det finns så mycket sjukt på internet nu för tiden , söker man på tecknat på lilla sjöjungdrun så kan det helt plötsligt komma upp tecknat porr och det ska barnen sitta och kolla på , nej tack !

Ja hon brukar ta med kompisar hem ibland när det passar och vi inte ska göra någonting annat :-) lättast så ... oftast samma men ibland har andra barn följt med också ... jag brukar låta barnen stanna till max 18.00 ... sen vill jag gärna ha lite tid själv med Nea ! jag vet inte alltid vad Nea är någonstans , men hon vet vart hon inte får vara och vad hon inte ska göra osv vilket jag påminner henne om varje gång hon går ut , hon ska få upptäcka själv vad som är rätt & fel det växer och utvecklas hon med , ofta så håller hon till här i området eller ett område lite längre bort hos släktingar till oss ... jag brukar säga åt Nea att hon ska säga åt barnenes föäldrar att hon ska vara hemma den och den tiden ibland kommer hon hem före , ibland efter och ibland pric det är olika ... men jag är inte den som skäller och ger utegångsförbud för att hon är sen det hjälper inte att göra så emot barn , jag själv fick aldrig utegångsförbud när jag var liten därför så kör jag inte med det själv !

tack för kommentaren och ha en fortsatt trevlig dag !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards