Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Linda Johansson - 4 juli 2012 10:29

Blir skönt nu !


Tidig morgon imorse på jobbet ... jävla grannar till min dam att inte förstå att man inte får spika och hammra i väggarna 06.10 på morgonen när folk sover , men hämden är ljuv :-P ne jag skoja ! Sen så blev det  rätt sent för mej igår , låg och läste en bra bit in på kvällen jag  hade svårt att lägga ifrån mej boken jag fasnar lätt  ... dumt av mej  känner jag idag ! Så idag är jag ganska trött men endå pigg .... idag ska jag tvätta hos mamma & pappa som ni redan vet så vägrar jag tvätta i tvättstugorna här i området ... längtar så otroligt mycket till nästa månad när jag får köpa mej min egen tvättmaskin , sen så vill jag att kläderna jag beställt kommer snart ! Hur kan det ta så lång tid ? Medans jag tvättar så ska jag ta vara på dagen tillsammans med vänner , var hur länge som helst sen jag umgicks med någon ... eller ja inte  hur länge som helst men det har blivit dåligt med det sen jag började sommarjobba ! Det måste vi ändra på , vännerna är betydelsefulla och man får inte glömma bort dom !

Hur som helst hoppas ni får en bra dag ni med !

bloggar mer senare idag !


Bjuder på lite bilder så länge !

   

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards