Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Linda Johansson - 19 juli 2012 20:11

Det är tydligen strålande sol hemma i Sandviken !


och här sitter jag i Rättvik och fryser snart ihjäl ! tror vi kanske åkte på en nitlott , borde kanske ha stannat hemma i Sandviken istället ... men jag ska inte klaga tidigare idag har det varit sol och varmt och skönt men imellanåt lite skurar men det får man leva med tycker jag det är endå den typiska Svenska sommaren ... Tjejerna är ute och leker , härjar omkring lite överallt på campingen ... själv vill jag inte gå ut jag trivs inne i stugan just nu om inte solen behagar att värma mej lite mer än vad den gör ! Skulle vilja ta mej en varm dusch men här får man bara duscha i 10 min ungefär om inte varmvattnet ska ta slut , det vore jue underbart om man står med schampoo i hela håret ! Vi ska strax äta , vi har grillat lite idag också även fast det inte är varmt så regnar det iaf inte och då får man passa på att grilla medans man kan


Hörs mer imorgon !

Av Linda Johansson - 19 juli 2012 19:06

Måste ha dom här gosakerna ! Ska beställa dom nästa månad !


     



Av Linda Johansson - 19 juli 2012 18:13

Får göra detta inlägg ! Bilder säger mer än tusen ord !

Av Linda Johansson - 19 juli 2012 17:02

Go fika i Rättvik ! Sen ner å kika lite , hoppas det inte börjar regna !

Av Linda Johansson - 19 juli 2012 14:59

Vi hann gå igenom stan , kolla på en jätte Gatu loppis , äta och shoppa lite innan regnet kom ! Jag fick med mej en T-hirt , ett linne , en macara och tröja med mej hem ! Vi skulle igentligen ha åkt med ett litet tåg som går igenom stan här i Mora men tyvärr så blev det inte så ! Pga det dumma regnet ! Nu ska vi åka tillbaka till Rättvik och prova på Rättviks egna glass ! Hörs sen !

Av Linda Johansson - 19 juli 2012 11:00

Lite bilder från igår , synd att träden alltid ska stå i vägen !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards