Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Linda Johansson - 11 juli 2012 19:34

Godkväll !


Hoppas att ni har haft en bra dag ! Min har varit bra men alldeles fööör kort det är redan kväller eller ja jag ska jue inte direkt lägga mej och sova men kväll är det endå ! Den här dagen har gått så fruktansvärt fort , jobbade igår 15.00 till 09.00 imorse hem gjorde mej klar pappa hämta skjussa mej ner på stan ( lat javisst ) luncha med världens goasté Jenny R på jensas smälde i mej en pizza inte en hel då utan en barnpizza ! satt och snackade om lite allt möjligt väldigt trevligt har verkligen saknat min bästis har inte träffat henne så väldigt länge nu det måste vi ändra på helt klart ... efter lunchen knata jag upp till mamma & pappa slängde mej i soffan och somna sååå klart ! Duktig så där du Linda ! sen har vi varit ute och övningskört runt sandivken,  Årsunda , Bovik och Forsbacka så det blev en liten stund alltid lika roligt men behöver absolut träna mer dom som tror att det bara är att sätta sig  bakom ratten och tuta å köra har väldigt fel kan jag skriva under på ! Ska köra lite imorgon också på förmiddagen träna på lite saker ! Måste faktiskt medge att jag blev besviken idag när jag slutade jobbet morse så hade jag tydligen kollat fel på almenackan och trott att jag var ledig imorgon hela dagen men tydligen så jobbar jag imorgon också börjar 15.00 till 09.00 på fredag så jag hade ställt in mej på att få vara ledig imorgon och ta det lungt kanske städa , så säger Jenny att det är Torsdag imorgon jag har ingen koll på dagarna och trodde att det var Onsdag ... då kan jag lova att jag blev besviken ... ingen rast ingen ro heter det väl , ska bli väldigt intressant och se hur lönen kommer att se ut nästa måndad ! Så jag har muttrat lite idag faktiskt , visst jag älskar mitt jobb jag älskar det jag gör och dom jag jobbar med men ibland så vill man gärna vara ledig också ! Tur att jag snart får vara ledig i 8 långa dagar och ladda upp nya krafter ! Det är bara att köra på :-)

Nu blir det sallad med mamma & pappa och TV resten av kvällen och bara njuta av ledigheten !

Hörs !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards