Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Linda Johansson - 14 juli 2012 10:33

Innan lite ledighet !


börjar jobba 14.45 idag och jobbar till 15.00 imorgon söndag ... sen ska jag hem och hinna med en massa saker innan vi åker på Måndag när lill älsklingen äntligen kommer hem ! Jag ska hinna städa av lite (Kunde inte städa igår pga ryggen) har fortfaande lite ont men det går nog över tills imorgon om inte annat så kommer jag att trotsa ryggvärken och städa av lite endå , sen ska jag packa åt både mej och Nea och gå igenom kylskåp och skafferi och slänga det som behövs som inte klarar sig en hel vecka ! så det blir lite stressigt men det är kul att hålla på endå när man vet att man ska iväg på någonting ! Jag behhöver dom här lediga dagarna nu mycket pga ryggen och för att samla nya krafter så man kommer tillbaka pigg och utvilad vecka 30 när jag gör min sista vecka på jobbet ! Känns så där måste jag bedge !


Så jag sitter och laddar upp för ett 24 timmars jobb hoppas grannarna håller fan på sig bara , tycker att man borde visa lite mer respekt när man bor så pass nära varandra och inte hålla på och leva om sent in på natten !

Hörs imorgon mina söta !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards