Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Linda Johansson - 30 juli 2012 21:04

Två par skor på skohuset för 199:- (riktigt fynd) , tre par nagelack ett gult ett orange och ett genomskinligt , armband , nageldekoration , puder , hårpulver för stayling ! Nöjd :)

Av Linda Johansson - 30 juli 2012 19:07

Målat naglarna och tånaglarna tills imorgon , riktigt sommrigt :)

Av Linda Johansson - 30 juli 2012 11:58

Redo för denna dag också :)

Av Linda Johansson - 30 juli 2012 09:16

Vi har nyss klivit upp ! Nea sitter i soffan och kollar på tv själv ligger man kvar i sängen och försöker vakna till lite med en Redbull ! Lämnar Nea på fritids senare idag , kommer att sakna henne men efter två veckor med jobb och barn så måste jag säga att jag behöver nån dag ledigt iaf ! Man har rätt att bli trött som mamma också , man kan inte alltid vara på topp då är man inte mänsklig ! Energin och orken tar slut nån gång och man måste ladda batterierna för att orka igen , man är ingen sämre mamma / pappa för det ! Precis som en bil , bensinen tar slut nån gång och då måste man tanka annars går inte bilen ! Men för mej brukar det bara behöva ta en eller högst två dagar sen är orken tillbaka igen och jag skulle vilja ta hem henne igen , men det går ju inte hon blir endå borta en hel vecka hur mycket energi jag än har ! Men jag vet att Nea saknat sin lillasyster ! Vi får höras av senare jag ska dricka upp min redbull sen ska jag göra mej klar innan jag ska iväg till fritids med Nea och ner på stan med mamma ! Sorry för suddig bild men det blir tydligen så när man zoomar med kameran med telefonen skit saker !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards