Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Linda Johansson - 9 juli 2012 19:53

Efter jobbet !


Är ganska trött (Ovanligt) nej men jag vet att jag ställde klockan igår kväll på 07.15 för jag började 09.00 imorse men frågan är om jag visste det när jag väl somat ? första gången jag vaknade och trodde att jag försovit mej var runt en o3.00 på natten , sen fortsatte det hela natten jag ljuger inte om jag vaknade minst 8 gånger innan jag kollade en sista gång när klockan var 06.10 men då skällde jag bra på mej själv också ! Vad är det för en idiot som håller på så där liksom ! Så jag har sovit as dåligt inatt ! Upp tidigt och iväg å jobba ... men det har gått skit bra på jobbet idag roligt har vi haft om inte annat ! Imorgon kör jag ett pass på 18 timmar sen är jag ledig en dag wooohh !


Så ikväll blir det lungt för min del , inge vidare bra väder heller regn och regn hela tiden ! Hörde att det skulle vara nån klas 1 varning här i mellan Sverige men inte fan har det hänt någoting än iaf ... vore faktiskt lite skoj om det hände något här ibland även om det inte är så roligt kanske ! Hur som helst det blir Tvn för min del så klart ... sover hos mamma & pappa inatt för imorgon innan jobbet ska jag ÄNTLIGEN få lite fotvård så man kan börja gå ordentligt ... ska bli otroligt skönt att få ordning på fötterna ! Jag har väntat för länge med att ta tag i det här men nu ska det göras ! Så kanske man  kan visa fötterna lite mer nu när det är sommar !


Målade iaf naglarna idag en riktigt mysig färg som passar nu till sommaren ! Ljusblått , kommer garanterat köpa ett till sen vill jag gärna ha ett gult också ... på Sommaren ska det vara färg , och hur snyggt är det inte när man blir brunbränd då ! Tycker att alla borde fixa naglarna lite till sommaren , ska köpa lite piljetter helst blommor då och sätta dit också så blir det riktigt sommrigt :-)


  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards