Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Linda Johansson - 28 juli 2012 20:34

Den ska jag och Nea dela på framför filmen :)

Av Linda Johansson - 28 juli 2012 20:24

Godaste ! Den ska jag och Nea dela på framför en film :)

Av Linda Johansson - 28 juli 2012 20:03

Godkväll bloggen !


Kan säga att jag är helt slut som människa ! 24 timmars pass , plocka och dona när man kommer hem , handla och plocka lite till ... Jag behövde iaf inte göra nån mat idag Nea ville ha Billyspanpizza och så blev det smidigt och bra för mej som är trött :-) det var med blandade känslor som jag gick ifrån jobbet och min dam idag , jag hoppas att hon ska trivas på det nya stället hon ska bo på ... jag kommer att hälsa på henne för jag kommer absolut att sakna henne ... det har liksom varit hon och jag mest i sommar och man skapar en relation till varandra ! Men samtidigt så ska det bli skönt att ha lite ledigt innan skolan sätter igång för både men & Nea ... Sen tror jag inte att dygnsjobb är någonting för mej som är ensamstådeende och har små barn ... men jag har trivts väldigt bra jag har haft ett kanon sommarjobb och är väldigt tacksam för det ... !


Nu ska jag och Nea ha lite myskväll ... Jag ville kolla på sommarkysset men Nea ville kolla på en film och vem vann tror ni ? ... hmmm ... får låssas som om jag är intresserad av filmen :-P huvudsaken är att vi är tillsammans bara vi två min fantasiskta lilla tjej och jag den kärleken når inga gränser ! Imorgon blir det nya äventyr ... kommer också att bli bättre på att blogga det lovar jag ! Ha en fortsatt trevlig lördagskväll allesammans !

Hörs !

Av Linda Johansson - 28 juli 2012 18:47

Åt Nea ! En skinn jacka , en One pice , en rosa väst och en huvtröja ! Älskar att köpa kläder åt henne :)

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards