Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Linda Johansson - 10 juli 2012 13:56

På väldigt länge !


var att göra mej råd och ta mej tid att besöka en fotvårdare ! Som ni vet så skrev jag det häromdagen att jag hade tid idag 08.00 på morgonen , visst det var ganska tufft att gå upp man var mer död än levande när klockan ringde men det var det verkligen värt när det vart klart ! Jag känner mej som en helt ny människa ! Hon gjorde en massa saker med fötterna så nu kanske man vågar visa dom lite mer än vad man har gjort sen att jag kan gå utan att det gör ont och att jag haltar, det var länge sen jag kunde göra det ! Det är en enorm skillnad och nu ska jag fortstta sköta om fötterna tills nästa besök om två månader , kommer att fortsätta gå tills jag blir riktigt bra i tårna och fötterna ! Så ni som har problem med fötterna gör er råd och ta er tid att gå till en fotvårdare det gör en sån stor skillnad för om man inte fötterna är bra så mår man inte själv bra heller det har jag märkt ! När jag gick därifrån så nätan flög jag fram känndes det som jag blev så lätt om fötterna en otrolig känsla !


Försöker ladda om inför ett 18 timmars pass på jobbet är ganska trött och seg idag men blir förhoppningsvis lite piggare sen jag tog mej en liten "stödvila" när jag kom hem ifrån fotvårdaren för jag var så trött så jag skulle orka med den här dagen ... Så jag hoppas att jag blir piggare längre fram på dagen ... imorgon är jag som sagt var ledig och det ska bli gött ....

Hörs !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards