Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Linda Johansson - 26 juli 2012 22:01

Godkväll !


det här får bli ett väldigt snabbt inlägg !

Har ni haft en bra dag ute i solen ? Det har vi slutade 15.00 mamma & pappa kom med Nea och vi knatade nästan direkt över till min kusin och hennes Donnie , medans ungarna lekte och härjade ute så satt vi och tjattrade som vanligt och hade väldigt trevlig ... det blev lite sent vi gick därifrån 20.00 kom hem gjorde mat sen ville Nea ut och leka med grannbarnen så hon fick gå ut en liten stund när det endå är sommarlov ! Så hon har härjat hela dagen och är nog trött nu , så jag ska bädda ner henne i sängen nu sen ska jag också lägga mej ganska snart jag är otroligt trött och ryggen värker som vanligt .... räkna ut att idag har jag haft ont i ryggen i en vecka ! Gaah ! Blir tokig ! Så därför får det bli ett snabbt inlägg ikväll båda är trötta och vi ska krypa ner i sängen , funderar på att låta Nea ligga i min säng inatt så vi kan ligga och kramas innan vi ska sova ... hur underbart är det inte ! Ligga nära varandra och bara njuta av att vi är tillsammans !

Hörs imorgon !

Av Linda Johansson - 26 juli 2012 16:51

På väg med spark cykeln på äventyr :) Nea är så stolt över sitt lockiga hår :)

Av Linda Johansson - 26 juli 2012 15:32

Ny klippt med färg och lockar i håret ! Så fin tjej så <3

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards