Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Linda Johansson - 21 juli 2012 19:53

Nea låna mina sol brillor lite för stora kanske ;P

Av Linda Johansson - 21 juli 2012 15:43

Hitta favoriterna i big pack på IKEA för bara 25 kr ! Här ska mumsas :)

Av Linda Johansson - 21 juli 2012 13:43

Nu ut på äventyr !

Av Linda Johansson - 21 juli 2012 12:32

Riktigt skönt faktiskt !


Vi åkte hem redan igår kväll ... för vi hade lite hemlängtan sen så tyckte vi att det inte var sån stor idé att stanna kvar över natten bara annars skulle vi ha åkt hem idag och städa , packa och varit ute ur stugen kl 11.00 idag och eftersom hela min familj är morgontrötta så bestämde vi oss igår för att åka hem igår kväll ... så vi packade och städade ur stugan efter vi kommit hem ifrån Orsa Björnpark ... och kom hem nångång runt 22.00 och det var riktigt skönt att lägga sig i sin egen säng , borta bra men hemma bäst det är nog sant det ! Så idag tog vi en riktig sovmorgon och slappmorgon , men solen skiner och det är varmt ute så vi ska väl hitta på något skojigt på hemma plan idag ! Vi hade endå nästan varit hemma nu om vi hade åkt idag ! Ungarna protesterade lite grann igår när vi bestämde oss för att åka men dom var nog nöjda dom med att få komma hem ! Tog en massa bilder från djurparken igår som jag tänkte dela med mej utav ! Vissa djur var det svårt att få med på bild (jag skulle ha haft en systemkamera) jag blev besviken när jag inte fick se något Lo djur som jag hade sätt fram emot tycker dom är så otroligt fina djur , men jag fick ett kort på en tiger iaf tiger tokig som man är ! Det fanns ett muséum också med uppstoppade djur som jag tog kort på också om det var riktiga uppstoppade djur vet jag inte men Nea tyckte verkligen om att gå och kika på nära håll och känna lite försiktigt också !


                                                                            


Vi hade en riktigt bra dag i parken men jobbiga uppförsbackar och höga höjer men jag tog mej upp en bra bit fast jag är otroligt höjdrädd men inte enda längst upp det hade jag inte klarat av ! Vi hade tur med vädret också även fast det var kallt ! Sen tyckte jag att det var roligt att Nea lockade fram en björn med sin korv så han / hon kom fram enda till stängslet och nosade efter korven och alla kom springandes för att knäppa kort , tack vare Nea så fick dom en massa bra närbilder på björnen ! Sen när vi skulle gå iväg så ropade Nea "Hallå björnen det är jag med korven , vart är du"?!  hehe det tyckte jag var lite charmigt ! efter en hel dag i parken var vi trötta allihopa i både benen och resten utav kroppen tjejerna somnade i bilden på vägen hem nöjda med dagen ! Jag kan rekomendera Orsa Björnpark man får se björnarna på nära håll ibland så undrade jag om dom ville visa upp sig för allt folk för dom flesta djuren gick omkring runt stängslet precis där vi stod ! Eller om dom bara var lite hungriga ;-)

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards