Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Linda Johansson - 8 juli 2012 19:33

Regna ?


Ska hela sommaren regna bort ? Den är så kort endå och det ska regna heela tiden ! Jag är så less på det här ! Kollade på vädret dom kommande dagarna och det ska regna varje jävla dag ! Jag blir knäpp snart ... jag står inte ut ! Hoppas att vi får en sen sommar iaf så man kan få njuta lite av solen när man slutat sommarjobbet !


  

Ja jag får göra det som är bäst att göra en sån här dag , ta reda på disken efter maten , hoppa in i duschen och sen kolla på tv hela kvällen och trycka i mej vattenmelon ! Men det är klart , det är inte helt fel det heller speciellt inte när man är trött och inte har sovit hemma på flera dagar så är det skönt att bara vara hemma !

Av Linda Johansson - 8 juli 2012 17:34

Att komma hem !


När man har jobbat 24 timmars ... Men jag lär säga att jag har en kanon jobb , kunde nog inte ha fått det bättre ! Men det är endå skönt att komma hem ... Fick börja med att vika och lägga in tvätt i skåpen som jag inte hann med igår innan jag började jobba ... så det tog sin lilla tid ... Var meningen att jag skulle köra lite idag men jag tror inte att jag orkar , det lutar mer åt att krypa upp i soffan och kolla på TV och bara ta en lugn hemma dag jobb imorgon också 09.00 - 15.00 sen på Tisdag 15.00 - 09.00 sen är man ledig en dag sen samma tid igen 15.00 - 09.00 sen 24 timmars på Lördag och efter det tar jag semester i en hel vecka innan jag gör min sista sommarjobbs vecka vecka 30 ! Det har gått så fort tyckte att jag nyss började jobba snart börjar skolan igen för båda mej och Nea ! Och man kommer in i vardagen igen ... på något sätt så tappar vi lite grann under sommaren när jag jobbar och Nea har sommarlov , konstigt det där ! Bloggen brukar också bli lidande på sommaren , jag glömmer bort å blogga ibland eller så orkar jag helt enkelt inte eller så har jag inte tid ! Men när vi är tillbaka till vardagen så kommer jag att börja blogga mer !

Har absolut inget vettigt att skriva idag tyvärr !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards