Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Godmorgon !

Av Linda Johansson - 29 december 2008 10:05

Godmorgon kära vänner och ovänner


Har precis slagit upp ögonen är fortfarande trött men någon söt rackare väckte mej med ett mess i morse ;)

Ligger fortfarande kvar i sängen orkar inte ta mej upp ännu

Katterna har hållt på som dårar i natt härjat omkring och krafsat på dörren för dom ville komma in till oss !

Vi ska göra oss klar sen och trippa ner på stan för att gå till systemet tills på onsdag men först ska Linda till Emil och gratta honom för han fyller 20 år idag

Sen resten av dagen blir det lungt Linda ska till Johan och ta sprutan på Hugo medans dom gör det passar jag på att gå upp till mamma och pappa och hälsar på dom bor nästan grannar så det passar perfekt !

Sen går vi hemåt och går inte ut nå mer idag bara slappar framför TVn

Har inte så mycket att skriva direkt på morgonen men jag skriver kanske mer senare idag !


Puss & Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards