Alla inlägg under maj 2011

Av Linda Johansson - 24 maj 2011 15:14

 


Svar till : Cilla


Till och börja med tack för din kommentar :-)


Ja jag tänkte att ni kanske ville veta lite smått och gott :-) Vissa tycker verkligen om att läsa min blogg och är väldigt nyfiken :-)

Hm första var Daniel Dannberg när jag var 14 år han var 18 år så det höll väl ca halvåret (tror jag) jag var ung och han hade andra intressen !

Jag blev RIKTIGT knäckt när han gjorde slut med mej grät i veckor

Vi har försökt några gånger nu de senaste åren men känslorna finns inte där

för mej men för han har dom kommit tillbaka ...

Men jag önskar han ALL lycka till och han är en vääldigt bra kille !

Andra är Mikael Andersson som jag var tillsammans med i ett halvår

det var ett väldigt stormigt förhållande under halvåret vi var tillsammans

tog det slut 6 gånger 7e gången sista gången det funkade inte

vi var för lika och hade båda två starka viljor ...


Båda killarna finns kvar Daniel är en väldigt bra kompis till familjen

speciellt min storebror dom kom varnadra väldigt nära när det tog slut mellan Daniel och mej ... dock träffar jag inte honom så ofta som jag skulle vilja

men det beror på att känslorna finns där för honom så det är jobbigt för han att träffas men han är en rikgit bra vän !

Mikael finns halv kvar vi har lite kontakt via telefon och facebook

han var här i Sandviken för nån månad sedan och festa med oss det gick

super bra :-)


Nej jag har ingen sommarflirt ännu men det kanske kommer ;-)

Jadu jag har väääldigt svårt att bli kär

jag har träffat en del killar men ingen som det känts helt okej med

efter Mikael .. eller jo en men han vill jag inte rikigt gå in på !

Hm han ska helst vara mörk hårig ... snäll , omtänksam , tycka om barn ,

ha båda fötterna på jorden , veta vad han vill , vilja satsa allt på ett kort ,

ha en sjuk humor som jag :-) gärna kunna små retas med varandra på ett sånt

där gulligt sätt :-)


Jag vill ha fler barn så fort jag träffat den rätta om allt känns bra

om han vill ha barn beroeende på hur läget ser ut

Men fler barn ska jag ha iaf :-)

Jag har bestämt namn men vet inte om jag vågar skriva ner dom här

för det finns vissa som gärna skulle ta efter mej om jag skrerv ner dom

Men om det blir en kille så ska han heta Millton , om det blir en tjej

ska hon heta Lova - Lee :-)


Hm du det har jag inte tänkt på faktiskt ... men jag tror inte det skulle

kännas nå speciellt jag menar det jag och Neas pappa har haft det har jue varit det var länge sen nu ... men ska jag skaffa fler barn så ska det hålla

med barnets pappa också den här gången ...


Tack igen för din kommentar och ha en bra dag !

Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 24 maj 2011 13:08

Till er som ÄLSKAR att veta mycket om mej ... så kommer det lite frågor som jag svarat på :-)



Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2 gånger !
Vad tycker du om kärlek? Svårt att hitta den rätta

!När kramade du någon sist? Hm var väl någon dag sen ?

Saknar du någon speciell person? Ja  
Har du svårt för att bli kär? Ja väldigt svårt !
Är du singel? Japp !
När fick du senast en komplimang? Hm igår ? :-)



HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: En gång !

Hånglat med nån riktigt ful: hehe Ja !  
Hånglat med fler än 50 pers: Det har jag nog !  
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? har jag säkert !

Gjort något riktigt dumt? Många gånger :-)
Gjort något du verkligen ångrar? Ja !

Åkt ambulans? Nej

Åkt polisbil? Nej
Gjort nåt olagligt? Japp.
Fått din mamma att gråta? Ja
Slagit ner någon? Ja.

Skämts över dina föräldrar? Nej dom är BÄST !
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Aldrig !
Dricker du? Ja klart !
Vilka kläder sover du i?  Bh och trosor !

Vad hatar du verkligen? Falska människor och folk som ger sig på barn och djur !
Varit kär? Ja sa jag jue ?

Är du ensam nu? Aaa
Vill du gifta dig : Nej !

Vill du ha barn? Jag har världens finaste men vill ha misnt 2 till !


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Kan jag tyvärr inte säga ;-)

Såg dig gråta? Mamma
Fick dig att gråta? mycket ?
Du delade en dricka med? ....
Du gick på bio med? Mamma
Skällde på dig? Angelica ? (Jelan)
Sa någonting till dig och vad var det? Frejja ... att han käka pizza igen !

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? Nej
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Nej

Sjungit? Japp !

Saknat någon? Ja !

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? Nej
Telefon på rummet? mobilen ligger överallt så ja !

Egen dator? ja två stycken
Könssjukdom? Nej
Bra kompisar? Ja 

Av Linda Johansson - 23 maj 2011 21:02

idag har det inte hänt mycket för mej direkt ! Vaknade runt 10.00 tiden i morse

låg kvar i sängen och kollade på våra bästa år efter det var slut gick jag upp plockade ihop lite och kollade på TV och satt vid datorn ett tag innan det var dax att stoppa någonting i magen ...

 blev favoriten snabbmakaroner och köttbullar

göttans de :-)

Eftersom jag inte hade nån mjölk så fick jag dricka vatten till maten vilket

jag inte är van med direkt ... medans jag käkade slängde jag på en film

en RIKTIGT kass film också ... fast igentligen har jag bara kassa filmer

Jag är jue inte en sån som laddar hem egen film ifrån internet ...

Har aldrig fattat mej på sånna grejer hur man gör !

Efter film och mat slängde jag mej i soffan och fläskade !

Somnade självklart av brukar kunna bli så när man är trött !

Sov i ca 3 timmar jag sov alltså bort heeela dagen ! Det är jue rikigt onödigt !

Sen hamnade jag sååå klart här igen ...

Undra om man är nå slags data nörd ? :-D

Och ingen mjölk eller nå bröd hemma hungrig som bara fan !

Tur att man har dom absolut BÄSTA föräldrarna i värden !

Pappa åker och handlar åt mej nu och kommer med mjölk och bröd

så jag kan äta lite kvällsfika och slänga ihop nån mat imorgon !

Fan att man ALLTID ska behöva ha mjölk till allting typ !


Det kommer inte hända nå mer än det som hänt tidigare idag ikväll heller

jag ska äta lite kvälls fika kolla på BB jag hatar att Grukan åkte ut igår !

Hur tänker Svenska folket igentligen ?

Men men får nöjja sig med trökfolket som är kvar i huset

Tur att Martin är kvar så man har något snyggt att kolla på iaf ;-)

Får se hur länge man är vaken inatt då eftersom jag sov så länge på eftermiddagen det lär väl bli nästan hela natten !

Men jag ska försöka att somna efter BB så man inte sover bort hela dagen imorgon då ska jag hitta på något !

Blir det fint väder så kan man dra ner till parken och spela brännboll

eller kubb ! Så vi får hoppas på fint väder !


Ne mina vänner & ovänner det finns det många av här ;-)

Men jag VET att ni älskar mej och min blogg !

Nu ska jag invänta pappa sen slänga i mej nån macka och kolla på TV !

Mitt Måndags Nöjje !

Nea skulle igentligen ha kommit hem idag jag skulle ha  hämtat henne på

dagis men hon blir borta enda till på Torsdag :-(

Så man får försöka hålla ut sen är hon hemma vecka hos mej också !


Puss och Kram !

Av Linda Johansson - 23 maj 2011 12:06

Just det ;-) ni vet att ni ÄLSKAR mej och min blogg .... Annars skulle ni väl inte besöka den ? :-D  det är för att jag är GRYMT bra och för att jag har en sån

jävla snygg och bra blogg helt enkelt !

Och ni kan inte motså den:-)

OCH för att jag skriver bara sanningen i den och ingenting annat !

det vet ni säkert också därför är den så intressant :-D

Jag menar vem orkar och vill läsa bloggar där folk BARA skriver

hur underbart allt är och kan göra 20 ord av ett tex ?

Jag skriver om intressanta saker , saker som folk tydligen

stör sig lite på därför är min blogg så intressant eller hur ? ;-)'

Naww ni är för söta ni


  


PUSS PUSS !

Av Linda Johansson - 23 maj 2011 11:51

 


Svar till : Sophie


Tro vad du vill gumman det blir bäst så :-)

Vad du tror dig veta och vad du har för åsikter och tankar ...

Vännen det rör mej inte ryggen :-)

Jag skriver PRECIS hur JAG upplever saker och ting !

Sen är det inte säkert att folk tycker som jag eller tror på det jag skriver

men eftersom det är MIN blogg hjärtat så skriver jag PRECIS som jag vill

i den också :-) Sen om du väljer att tro , Läsa , eller tycka det är upp till dej


Puss

Av Linda Johansson - 22 maj 2011 19:50

 



Svar till : S


Nej jag vart inte sur jag försvarar mej det är en stor skillnad :-)

folk som dömmer mej ut efter min blogg tar jag inte så stor notis av

eller på vad dom säger kanske låter bättre :-)

Jag skriver hur JAG upplever saker och ting

Sen om ni väljer att tro på det eller om ni väljer att inte tro på det

Ja det är jue upp till er ? Jag skriver BARA sanningen i min blogg !

Jag kan erkänna att jag gjort fel det skriver jag också !

Så varför skulle jag då sitta och ljuga ?

Men sen som sagt var om ni tror mej eller inte det är upp till er :-)


Ne men på dej lät det som om det var JAG som försvårar relationen

med Daniel (Neas pappa) vilket inte är fallet utan det gör han

sååå bra själv PLUS hans sambo :-)

Jag kan erkänna att jag också kan försvåra den ibland ...

Men jag är INTE ensam om det !

Och det tror jag att du vet också !


Självklart går inte min relation med min dotter att gemföra med

en annan människa som inte ens är släkt med henne på något sätt

Det vet jag ... jag har vuxit i allt de här svåra

Så jag har blivit starkare och tänker klarare än jag gjorde för några år sedan

Då var jag livrädd att Nea skulle se sambon på samma sätt som

hon ser mej ... men det VET jag att hon inte gör det går inte ens att gemföra

som jag skrev ... Det jag och min dotter har det är något speciellt :-)


Tack för din kommentar


Av Linda Johansson - 22 maj 2011 17:03

 


Svar till : Sophie


Klart vi tycker olika i mycket det gör väl många ? Till och med  dom som

bor i hop har väl olika åsikter om mycket eller hur ?

Men vi försöker iaf att lyssna på varandra men iband så blir det inte

helt okej ... båda vill så mycket och har en stark vilja !

Han har inte mej på allvar alls så därför så har jag också svårt att ta han

på allvar ... om man inte blir respekterad så är det svårt att respektera

någon också eller hur ?


Jag vänder mej till hennes pappa om det VERKLIGEN behövs !

Allt annat klarar jag själv eftersom jag är van med det ...

Men när det gäller saker som han också har något att säga till om

eller som påvärkar honom lika mycket som mej så brukar jag prata med honom men eftersom han jobbar så mycket så är det alltid svårt att få

tag i honom !


Jag motarbetar INTE honom om han inte motarbetar mej på något sätt !

Vad FAN rent ut sagt har ni fått det ifrån ?

Resten av frågorna förutom än förstår jag inte rikigt du får

försöker förklara dej bättre i nästa kommentar !


Jag har MYCKET emot att hon är tillsammans med sambon

just för att det har varit så OTROLIGT jävla jobbigt i så många år !

Jag har fått noll respekt ... Hon tar för sig för mycket

jag har till och med fått ringt till jurister för att få ett uttalande ifrån dom

så hon fattar bätte för mej lyssnar hon då rakt INTE på !

Jag VET att hon är bra med min dotter ... men vad hon säger och gör

med Nea det vet jag inte ibland skulle jag vilja vara en liten mus

och sitta  i ett hörn och lyssna när Nea är tillsammans med henne !

Jag har inte bara mina egna uppfattningar om henne

utan andras också som tycker lika dant som mej

så jag är inte ensam om att tycka kan jag säga !

Det är INTE lätt att slappna av och tycka att det är okej att låta sitt

eget barn vara tillsammans med någon som försökt tagit över

min roll som mamma ... kallat sig mamma och låst in mitt barn i en lägenhet

och vägrat släppa ut henne ... förföljt oss när vi är ute så Nea har blivit

rädd för att träffa på henne ute för att det blir alltid bråk då !

Skulle DU tycka om att ditt barn var hos en sån som gör så kanske ?


Av Linda Johansson - 22 maj 2011 12:25

En sån där seg och trökig dag när INGET roligt händer ! Man ligger bara i soffan och glor på TV och väntar på att det ska bli vardag igen typ :-)

 

Kvällen igår hmm .. ja vad ska man säga ?

Den blev inte alls som jag hade hoppats på direkt !

Så det finns igentligen ingenting att skriva om

jag hade LÄTT kunnat vara hemma igår jag ångrar att jag i huvudtaget

gick ut och slösa en masas pengar som man igentligen inte har !

För en kväll som var TOTALT värdelös !

Men tjejerna Beatrice , Jenny och Ida är iaf värdens bästa tjejer !

Och nästa gång ska jag FAN i mej vara mer taggad och det ska bli en

MYCKET bättre kväll ... !


Idag blir det en sån där lung dag ... jag ska åka hemåt senare idag

jag har typ bott hemma hos mamma & papap den här veckan !

förutom att jag vart hem några gånger och hämtat grejer och gett kanin fan mat !

Men jag saknar min lilla lägenhet nu kan jag lova !

Jag ska tjata på pappa att fixa min cykel så jag slipper sova hos dom när jag

ska på möten tidigt på morgonen på stan ... då äre bara att hojja hemifrrån

tar ca 10 min bara !

Ne nu svamlar jag bara om skit och har absolut inget vettigt att skriva !


BB ikväll hoppas på att Crille åker Gurkan MÅSTE vara kvar

men jag är orolig att han åker faktiskt !

BB är inge roligt längre ... i början tittade jag heela tiden varje kväll

men nu på senaste dagarna har jag inte sätt ett enda avsnitt faktiskt !

ALLA bra och roliga människor åker jue ut ?

Det är fan i mej BARA trökiga människor kvar i huset förutom Gurkan då !

Nickey åkte han gillade jag verkligen !

Roza gillade jag också för det hände lite mer i huseet när hon var med !

Lika med Rodney visst jag HATADE honom när han var i huset

men nu saknar jag honom faktiskt ... då hände det också en massa !

Lika med Vansssa !

Nu ligger dom mest och glor på varandra i soffan det händer INGENTING !

Usch näe riktigt tråkiga människor !

Dax för lite annat kanske bloggar mer senare idag !

Puss och Kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards