Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Det här var ingen bra idé !

Av Linda Johansson - 15 juli 2012 17:05

Dumma mej som skulle vara så envis och dammsuga & torka golven ! Nu får jag äta upp det till kvällen börjar strama mer och mer i ryggen ner till låret ! Kul att vara invalid då ! Jävla rygg ! Men jag är envis och tänker fortsätta att damma , dammsugningen och torkningen är klar det tog jag först för att inte störa grannarna senare (jag kan faktiskt vara snäll ibland) ska ta och sitta i några minuter sen ska jag köra igång igen har hur mycket som helst kvar å göra innan jag får lägga mej i soffan och ta det lungt !


Damma

rensa kylskåp / frys

Laga mat

Diska

Duscha

Måla naglarna

Packa (Får inte glömma något)


 


Hörs sen !

 
 
Ingen bild

tösen

15 juli 2012 20:24

Hej igen! :)
Och du kämpar på du, det låter bra det, du är så himla duktig, Linda! :)
Jo, man får ta lite vilopaus mitt i städningen, jag lovar dig det ;) *ler* det brukar jag också göra ibland, man ska inte stressa.. jag brukar tänka så, att det får ta den tid det tar, bara det blir gjort, man ska inte "tvinga" sig om man inte mår så bra, inte alls bra..
brukar Nea hjälpa till att städa? hur gammal är hon nu? hon kanske är så pass stor nu så att hon kan städa sitt rum själv? (om hon har ett eget alltså) har hon nå syskon? så har du ju lite "mindre" att göra iallafall, speciellt när du inte mår nå bra.. :( du har ingen sambo som kan hjälpa dig, när du mår som sämst? :/
men snart ska ni ju på semester, och då behöver du ju inte tänka på städningen, vad skönt! vila dig nu, så att du blir bra i rygg och i kroppen nu då, så att det känns bra att komma hem sen, efter semestern eran, är det bara du och din dotter som ska åka på semestern? får man vara lite nyfiken och fråga vart ni ska åka? och vad tänkte ni göra på semestern? :) du behöver inte svara om du inte vill, men jag blev lite nyfiken bara.. *ler*
Ha de så bra nu, och ha det så bra på semestern, och myyyyyyyyyyys mycket med din fina dotter, och så, så hoppas jag att du skriver lite i bloggen sen när du är åter hemma igen, så att man har nått att läsa.. *ler* :) det är verkligen roligt att läsa din blogg, Linda.. :)
synd bara att du inte videobloggar oftare :) typ nån eller några gånger i veckan, det är så trevligt när du gör det. :) *ler*
Sköt om er!!

Linda Johansson

16 juli 2012 17:53

Hejj tösen :-) !

Tack så mycket :-) bara för att jag har problem med ryggen så ska det inte få stoppa mej jag lever livet endå :-)
Nea brukar hjälpa till och städa mest hennes eget rum men hon är inte så stor än så jag begär inte så mycket utav henne än men ju äldre hon blir så for hon nog hjälpa till mer :-) Nea är 7 år hon börjar 1an till hösten ... Nea har en lillasyster på hennes pappas sida som hon tycker väldigt mycket om :-) Nej jag har ingen sambo jag klarar mej själv man får inte bli beroeende av andra :-)

Jag ska absolut passa på att vila det är det min semester ska gå till och ut på äventyr så klart :-) Nea och jag åker med mamma & pappa och deras hund ... vi har hyrt en stuga i Rättvik en liten stad men så otroligt mysigt har du varit i Rättvik någongång ?

Åh tack så mycket så roligt att du uppskattar min blogg det gör det roligare att blogga också :-) jag ska absolut blogga jag tog med mej datorn (ett måste) så jag kommer att slänga in ett inlägg iaf en gång om dagen med bilde så klart så ni får se vad vi gör om dagarna :-)

Ha det så bra nu tjejen , kramar !

 
josefine

josefine

16 juli 2012 13:16

hej :)
hoppas du får en bra dag :)

http://www.nattstad.se/daretodream

Linda Johansson

16 juli 2012 17:47

Å tack det samma :-)

 
Ingen bild

lillan

16 juli 2012 14:33

Hoppas att gårdagen gick bra ändå Linda, med städningen o allt som du skulle göra, fast du hade så ont.. du kämpar på du... men gick smärtan över senare? Jag hoppas det.. Och idag, Måndag är du på din efterlängtade semester?! Vad gött! :)
Hur har morgonen och dagen sett ut hittills? *Nyfiken*
Hoppas på svar, o kanske nått videoinlägg :)

Linda Johansson

16 juli 2012 17:47

Hejj Lillan !

Tack så mycket vad snällt skrivet :-) nja det gör fortfarande ont jag är väldigt stel känns som att man skulle behöva kryckor :-P nej men skämt å sido det är lite bättre men om jag sitter för länge så känns det ...

Jag tog en slappmorgon i sängen till 10.00 sen gick jag upp och gjorde mej klar å packa det sista sen hämtade jag tösen min lite tidigare i skolan sen åkte vi :-)

Jag ska försöka få in ett videoinlägg snart igen det verkar som om det är fler som vill att jag ska videoblogga :-)

ha en bra dag tjejen ! å tack för din kommentar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards