Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

Garageloppis och lite smått och gott !

Av Linda Johansson - 22 juli 2012 22:12

Godkväll !


Dagen har varit bra det blev en vända in till Gävle för att kika lite på garageloppis det är skit roligt och gå runt där och kika på allt möjligt men gud så mycket folk det var där ,  som både sålde och som kikade ! Verkar varaa riktigt populärt det där , får se om jag är ledig på Söndag eller inte så kanske man kan åka in igen och kika lite alltid hittar man någonting :-) Nea hittade en smyckehållare med blommor på riktigt fin faktiskt , två små djur ett armband och ett smyckeskrin som spelar ! Jag själv hittade två svarta skålar eller vad man nu ska kalla dom , och en fruktskål och 10 st vita kaffemuggar som jag inte kunde motstå tydligen skulle dom vara riktigt goda och dricka kaffe ur ! Vart en sväng in på gallerian nian också för lite mat i magen jag kände för lite Wook för det var så länge sen jag åt det så det blev friterad kyckling med sötsursås otroligt gott !


en bild på grejerna jag köpte ! Ibland hittar man faktiskt saker !

 


Efter Gävle så åkte vi hemåt , Nea följde med mamma & pappa ut till bror och brorsdottern Emma så tjejerna lekte i flera timmar medans jag höll mammas & pappas hund sällskap vi tog en promenad upp till hemmakväll för att lämna tillbaka en film Nea lånat riktigt skönt att ta en promenad speciellt när det inte är så mycket  folk på stan Ludde (hunden) blir så hispig när det är mycket folk sen har vi legat i soffan tills mamma , pappa & Nea kom hem igen käkade lite stuvade makaroner tillsammans med mamma & pappa innan vi åkte hemåt , Nea ligger och sover så mysigt i sin säng min älskade unge min finaste lilla ängel ! imorgon väntas jobb för min del och Nea kommer att spendera dagen och natten med mamma & pappa ! Nu får det räcka med pladder för idag ! Bloggar mer imorgon !

Hörs !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards