Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Linda Johansson - 1 juni 2012 07:21

Vad trött jag är !


Kan säga att det inte var kul att klockan ringde imorse , Jag var så trött när alarmet ringde så jag trodde allvarligt att det var telefonen som ringde så jag svarade men fick en elak hög ton i örat i stället som svar ! Då förstod jag att det var klockan som ringde ... Kan man vara så trött liksom ? Jag är fortfarande riktigt jäkla trött tror inte att jag kommer att vakna till än på ett bra tag ! Ska lämna Nea i skolan till 08.00 sen ska jag hem fixa lite grann innan jag ska till min skola till 09.00 göra färdigt en grej sen är skolan klar och jag får sommarlov eller sommarjobblov :-) innan skolan drar igång igen till hösten !Sen är det äntligen helg , jag och Nea behöver det nu ... hon är också riktigt trött efter ha gått upp tidigt en hel vecka ! Så jag vet två stycken som kommer ligga och sova den här tiden imorgon och det ska bli sååå skönt !


Idag vet jag inte rikigt vad som händer ... hade planerat den här dagen men pga vädret så ser det ut som om jag får planera om för det är inge uteväder direkt ... Men vi måste iaf leta efter en present för Nea ska på kalas imorgon andra klaset hon går på den här veckan ... Sen får jag planera in någonting annat ... jag ska iaf ut och köra imorgon och då blir det en längre körning , igår körde jag bara en liten stund för klockan drog iväg och Nea skulle upp tidigt idag , och eftersom hon är så svår väckt så måste hon lägga sig i tid ... Nu ska vi göra det sista innan vi knatar iväg till skolan och sen tar helg efter det ! Hoppas ni får en bra dag också hörs av lite senare !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards