Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Linda Johansson - 18 juni 2012 21:08

Vilken underbar dag vi haft idag ! ♥


Först åkte vi ut till Kungsberg ut till Irene på fika , otroligt gott vika , hallon och rabarberpaj med vaniljsås , kakor saft och kaffe ... barnen lekte jätte snällt tillsammans och Nea hade jätte kul hela tiden tillsammans med grabbarna ! Fick reda på en väldigt ledsam sak utav Irene och det var att hon tyvärr inte kommer att komma tillbaka till oss till hösten utan hon skulle påbörja någonting annat .... jag kommer att sakna henne enormt mycket hon är en sån otroligt gullig lärare hon har inte bara hjälpt mej med skolan hon har också hjälpt och stöttat mej privat många gånger också ! Jag hoppas att vi får en bra lärare som ersätter Irene men hon eller han kommer inte vara så bra som Irene !


Lite biler från fikat hos Irene !


   


Efter fikat hos Irene så åkte vi hem och inväntade mamma & pappa så blev det ännu mer fika uppe i Högbo medans vi njöt av solen tillsammans !


 


Sen blev vi bjuda på god mat hemma hos mamma & pappa inann vi åkte hem och gjorde kväller ... lill älsklingen ligger i sängen och ska till och sova ... jag själv blir väl sittandes här ett tag till innan jag också ska krypa ner , jag ska ringa lite samtal imorgon och sen ska jag ta och städa av här hemma tänket jag .... Så Nea får roa sig med nån kompis imorgon .. !

Hörs imorgon !

Av Linda Johansson - 18 juni 2012 11:35

Nu är jag redo att äntligen  hämta hem  lill hjärtat för lite avslutningsfika hos min lärare , det kommer bli jätte mysigt :-)


       

Bjuder på nytagna bilder på mej , hörs senare idag !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards