Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Linda Johansson - 21 juni 2012 22:08

Godkväll !


Vilken mysig dag vi har haft idag ! And i love it ♥ det vart en dag i statsparken med tjejerna och mamma njöt av solen och gott fika och fick inviga min nya picknick korg , tjejerna lekte i lekparken och jag och mamma satt och solade , Jenny och Cicci kom förbi en sväng och snackade lite skit också ... alltid lika trevligt ... Jag ÄLSKAR sommar ♥ då mår jag verkligen bra ... efter en dag i solen med bus och tjatter så avslutade vi kvällen med övningskörning mellan Forbacka och Valbo  och sedan god mat på resturang ... Synd bara att jag skulle få dålig mat , upptäckte för sent att köttet inte var genomstekt utan rött och lite , lite blodigt men så pass att det rann ut iaf ... och då är det fläskfilé och det köttet ska vara genomstekt eftersom man inte ska äta rått griskött ... aj , aj , aj nu hoppas jag verkligen inte att jag blir dålig under natten ... skulle vara just snyggt att bli magsjuk nu när man ska jobba imorgon och fira midssommar , vill verkligen inte ligga i magsjuk och spy lungorna ur mej ! Vi får se vad som händer

i natt ... lillis ligger i sängen och sover , blev ett långt bad för henne efter en hel dag i parken och sandlådan ... gud vad smutsig hon var , men det tillhör sommaren , skita fötter och händer Sommar , Sommar , Sommar


Av Linda Johansson - 21 juni 2012 21:01

Det blev en dag i parken med tjejerna och mamma , lite picknick och mys och bus i solen !


 

Av Linda Johansson - 21 juni 2012 15:13

Med fika och minigolf ! Underbart mysigt !


                


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards