Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Linda Johansson - 28 juni 2012 21:42

För dålig upptadering !


men jag har inte orkat bloggat men tänkte slänga in ett  kvällsinlägg innan jag ska krypa ner i sängen och läsa lite tills jag somnar ! Nea och jag var till bibloteket igår och lånade lite böcker och spel / film åt Nea ... så jag passade faktiskt också på att låna ... perfekt annars brukar jag köpa mina böcker och det blir ganska dyrt i längden för jag älskar att läsa , speciellt kriminalare / deckare eller verklighesbaserade böcker som berör ! Jag vill läsa om saker som man fasnar för sånna som man knappt kan lägga ifrån sig ... inge kärleks tjafs det är bara sagor ! Hittade tre böcker har redan börjat läsa en utav dom och den verkar riktigt bra , handlar om krig imellan invandrare och rasister och anti-rasister ... verkligen spännande men ibland så blir man lite chokad över hur det igentligen går till där ute utan att man riktigt vet om det för man har aldrig sätt sådant ! Så om jag känner mej själv rätt så kommer det att bli en sen kväll ikväll om jag lägger mej och läser ! Men vi ska inte upp tidigt imorgon och Nea har tagit sovmorgon varje dag dom här veckorna och inte vaknat förens runt 10.00 tiden och hur skönt är inte det då ?


Imorgon och på Lördag  ska ut på nya äventyr , låna brors dotter Emma dom dagarna så har mamma & jag planerat lite roligheter för tjejerna :-) Så dom kommer då rakt inte ha lång tråkigt ! Sen är det Söndag och då jobbar jag , känns både och faktiskt ... tråkigt att jobba sista dagen Nea är hemma innan hon åker till sin pappa i två veckor igen ... men kul att få jobba igen efter så många dagar , jag trivs verkligen med det jag gör även fast det är många timmar jag jobbar !


Hörs imorgon !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards