Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Linda Johansson - 29 juni 2012 22:15

Åh Herregud vilken dag !


Nog känner man att man lever allt ... Jag är helt slut efter en dag tillsammans med Nea och Emma i Ockelbo på marknad ! Tjat , tjat och ännu mer tjat om allting hela tiden ... Var det inte den ena så var det den andra som tjata eller gnällde sig till saker ... men det är sånt man får ta när dom är tillsammans man borde veta bättre ... men vi har iaf haft en bra dag fast det regnade på oss när vi gick igenom marknaden men lite regn får man tåla typiskt Svensk sommar :-)  ! Efter mycket tjat och pladder / skrik så tycker jag faktiskt att det är skönt att Nea lagt sig så jag får lite egen tid , det behöver jag efter den här dagen kan jag säga ... Så nu ska jag slänga mej i soffan och dricka red bull love it och äta lite godisremmar jag köpte på markaden och invänta en skräckfilm som börjar om en stund , få se om jag orkar kolla på hela !

Nya äventyr väntas imorgon !



     


Klockan köpte jag på markaden kunde inte låta bli att köpa skönheten ! kostade 199:- men jag tror faktiskt att den är värd det , fick med garanti också utifall klockan skulle gå sönder eller bli stulen med adress och nummer på , tur att man köpte klockan ifrån en ur affär och inte nå annat skit dom kan nog lura en rejält ! Jag är jätte nöjd med klockan iaf ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards