Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Linda Johansson - 11 juni 2012 20:04

Trött är man så klart !


Men inte så trött så att man somnar 19.20 som vissa andra ... Det är jue inte klokt det här ! Aja ... tur att man inte är lika trött hur skulle ens liv vara då ? Iaf ... somnade en stund på soffan , det blev inte alls länge för jag hade en riktig äcklig upplevelse när jag sov , drömde nå konstigt att jag inte kunde andas och vakna av att jag kippa efter luft så jag vet inte om jag hade haft andningsuppehåll när jag låg och sov ... men det var riktigt äckligt faktiskt och jag blev rädd ... har aldrig varit med om något liknande ! Så det blev ingen lång vila så jag är fortfarande trött ... men dom säger jue att man aldrig kan få tillbaka en sömnlös natt det ligger nog någonting i det ... jag har sovit dåligt hela helgen samanlagt 15 timmar på en hel helg det är inte mycket ! Ni måste vara otroligt trött på att höra att jag sover dåligt :-) men just idag har jag brist på fantasi och så klart är jag trött har jag nämnt att jag är trött ? ;-P höhö ! Skämt och sido ! Det blev ingen körning idag iaf ... det blev sånt dåligt väder har ingen lust att sitta och köra när det spöregnar ute direkt ! Så vi sköt upp det tills imorgon och då ska jag köra också ... Nu var det ett tag sen , får se om jag kommer ihåg hur man gör ! Jag har funderat på att skaffa mej en film / TV kompis som orkar hålla sig vaken och kolla på TV eller film med mej så man får lite sällskap ! För det får man jue aldrig !


Ne usch är på dåligt humör ! Hörs imorgon !

Av Linda Johansson - 11 juni 2012 13:24

  Kommer garanterat att hända mer saker men inget som är planerat !

Av Linda Johansson - 11 juni 2012 13:10

Utan sömn !


Sov 3 timmar lite drygt inatt inann klockan ringde 06.45 men så kan det vara ibland ! Efter jobbet gick jag hem gjorde mej klar och hojja iväg till skolan för att göra klart sista uppgiften för sommaren ! Hoppas att hon blir nöjd med den nu bara , fattas jue bara att jag måste göra om skiten ! Så nu håller jag tummarna på att få ett posetivt svar ifrån henne ! Är as trött funderar på att ta en stödvila innan jag ska ut och köra senare idag ... Så jag är pigg och utvilad så jag kan koncentrera mej bättre ute i tafiken annars blir det väl kaos ! Ikväll blir det en lugn kväll och säkert en tidig kväller om jag inte lyckas somna av en stund på soffan ... Resten av veckan förutom Torsdag till Fredag 09.00 när nästa pass är så ska jag ta det lungt städa och bara leva tills sommarjobbet sätter igång på allvar !

Vi hörs av senare ! Tjoo !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards