Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Linda Johansson - 10 juni 2012 21:22

Slänger in ett sånt där tråkigt mobil skit inlägg ikväll så ni har något att läsa iaf ! Tycker att bloggplatsen kunde göra det här lite bättre ! Idag har vi iaf haft en bra dag jag och min lilla dam :) legat ute i solen och haft det bra ! Jag trivs mer och mer måste jag säga ! Nu när jag börjar komma in i det ! Tror nog att jag kommer kunna sova inatt , första natten blev det väl så för att jag var ovan ! Väntat på att go gumman ska somna så ska jag också krypa ner i sängen är ganska trött ! Men före det ska jag läsa lite i körkortsboken jag beställde hem och läst och kikat i lite grann ! För imorgon ska jag ut på vägarna igen :) Godnatt hörs imorgon !

Av Linda Johansson - 10 juni 2012 09:42



Hoppas att ni sovit gott , det har iaf jag gjort ... somnade som en stock så fort jag la mej ner på kudden ... tog ingen jätte sovmorgon men jag är utvilad och redo för ett jobb pass i eftermiddag ! Måtte jag kunna sova bätttre inatt så jag orkar upp till skolan imorgon också ... Sen ska jag äntligen få köra lite imorgon också efter skolan  , jag har inte kört på några dagar nu och börjar känna mej stressad och sugen på att köra så fort som möjligt ! Så imorgon är jag ute på vägarna igen

så då får ni passa er :-) Nu ska jag vakna till lite plocka ihop här och ladda inför jobb passet ...

Ha en bra dag !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards