Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Linda Johansson - 19 juni 2012 22:07

Godkväll !


Det får bli ett väldigt snabbt inlägg ikväll , för jag ska snart hoppa in i duschen sen ska jag krypa ner i sängen för klockan ringer 06.00 imorgon bitti ... jag ska in till Gävle sjukhus och bussen går 08.20 så man måste väl försöka snygga till sig lite innan man åker iväg iaf ! Dagen idag har varit bra , Nea och jag har städat lägenheten ... eller ja Nea dammade av sitt rum , sen skulle hon dammsuga men det blev bara halvklart för det var väl för tråkigt antar jag ! Men annars har hon varit duktig min lilla tjej ! Mer har vi inte gjort idag förutom att vi är hos mamma & pappa nu , det är närmare till bussen i morgon bitti eftersom den går direkt utanför dom än vad det är ifrån oss ! Bloggar mer imorgon istället för jag verkligen hatar mammas & pappas dator , den måste vara ifrån stenåldern för den är så otroligt seg , och jag blir bara irriterad när jag sitter vid den ! Så detta får duga för idag / Kväll !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards