Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Linda Johansson - 8 juni 2012 09:35



Ledsen för dålig upptadering dom senaste två dagarna ... men igår kände jag inte alls för att blogga lite bakis så där men endå inte så farligt ... idag däremot är jag  sjukt nervös första dagen ensam på jobbet idag ... 15.00 idag till 15.00 imorgon lördag ... Men jag vet att det kommer att gå bra ... jag har koll på situationen men det kan hända att man glömmer bort något första dagen också ... man är inte mer än mänsklig ... men det kommer att gå bra även fast jag är nervös ! Mycket att tänka på och eftersom jag är en väldigt försiktig person så kommer det att gå bra !


Blir tyvärr inget mer bloggande idag har annnat att förbereda mej inför om det slängs in ett inlägg idag så blir det ifrån mobilen och då blir det ett sånt där tråkigt mobil inlägg ! Ha en bra dag allesammans ute i solen ... hoppas jag solen håller i sig så jag och min dam kan ligga ute och sola på hennes altan idag !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards