Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Linda Johansson - 9 juni 2012 21:21

Tog ett varmt bad för att slappna av och bara njuta av ledigheten !


men det blev ett snabbt bad som alltid så blir det lite fööör varmt efter en stund ... jag ska jue alltid ha kokande hett vatten så man knappt står ut efter 10 minuter ... annars fryser man jue ! Så nu är jag redo för soffan och tvn ett tag inann det är dax att krypa ner i min egen säng inatt ... kommer garanterat kunna sova bättre inatt ... jobbigt att inte kunna sova ordentligt när man sover borta ... men så där är det jue när man är van med sitt eget hem tror dom flesta känner lika dant ... hemma är liksom hemma endå , annars trivs jag med jobbet tackar ännu en gång att jag fick chansen till det här sommarjobbet .... Nu blir det slapp framför tvn kommer garanterat bli tidig kväller ikväll om jag inte somnar av på soffan ...

Godnatt !

Av Linda Johansson - 9 juni 2012 20:15

Passet på jobbet gick bra ... men många timmar ! Jag sov nästan ingenting på natten rädd för att det skulle hända någonting ... så gissa om jag är trött idag ! La mej en stund efter jobbet på soffan och somnade det behövdes kan jag lova ! Jag kanske sov sammanlagt 2-3 timmar på jobbet ... svårt det där att sova borta ! Hoppas att jag kan sova bättre imorgon natt när jag gör 15.00 - 09.00 pass på Måndag ... sen ska jag till skolan också så då måste jag vara pigg !


Ikväll blir det lungt för mej ... jag ska plocka ihop lite här ta en dusch sen slappa framför TVn heela kvällen ladda upp inför ett till pass imorgon ... innan jag gör det sista i skolan och börjar mitt sommarjobb på Torsdag ... !

Hörs !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards