Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Linda Johansson - 15 juni 2012 10:18

Från Neas skolavslutning !

Korten som jag lovade er idag ! Blev dock inte många eftersom jag inte hade Nea hemma den dagen ! Blir fler nästa år !



Dålig kvalitet på dom två första bilderna pga dålig kamera på telefonen ... men det här är iaf Neas klass !

 


Min älskade fina unge ♥

 

   


Kusin barnet Amanda ♥  som börjar 7an till hösten !

   

Av Linda Johansson - 15 juni 2012 10:01

Äntligen helg !


Kom hem från jobbet för ett tag sen , sen har jag plockat ihop här hemma och lagt in tvätten i skåpen som jag inte hann göra igår ... Nu ska jag invänta "Våra bästa år" sen ska jag ta mej en dusch och göra mej klar för att gå ner på stan med mamma fika och kolla på alla studenter ... Ikväll blir det en lugn kväll för mej känner ... kanske hyra en film eller två tillsammans med mamma ... jag ska iaf ut och köra lite senare idag när det har lugnat ner sig med tafik och Studentfirande på vägarna ... så jag inte behöver ha en massa bilar omkring mej när jag fortfarande är rätt ovan ! Men min körning i förrgår , då var jag riktigt stolt ... pappa och jag var ute och åkte i 2 timmar på dom 2 timmarna fick jag motorstopp en gång , och det var bara för att jag skulle stanna vid ett stopp vi en korsning och det kom en bil bakom mej då blir jag ofta nervös sen när jag skulle lägga i växeln och köra iväg så tröck jag ner bromsen istället för gasen så klart man får motorstopp då :-) annars klarade jag det jätte bra provade på att köra i rondellen igen och svänga in på ett lägenhetsområde och vände vid en vändzoon där ... allt gick jätte bra och jag var riktigt stolt och glad när jag klarade alla nya saker ! Så vi får se hur det går idag / kväll då !

Nu ska jag kolla på tv sen göra mej klar inför dagen ! Ha en bra dag allesammans bloggar mer ikväll !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards