Direktlänk till inlägg 2 november 2008

Godmorgon

Av Linda Johansson - 2 november 2008 10:43

Godmorgon alla kära trogna bloggläsare :)

ännu en ny dag tiden går fort snart är det jul innan man ens hinner blinka

har precis alldeles nyss slagit upp mina ögon sov länge idag jätte skönt :)


så jag ska strax äta lite frulle och göra mig klar Nea kommer hem 15.00

tror mamma och pappa skulle hämta upp henne på vägen till mig

dom ska komma och hjälpa mej att sätta upp nya gardiner idag ÄNTLIGEN nu har dom lovat och lovat i flera dagar men allt annat har kommit ivägen men nu är det äntligen min tur :)

Sen får vi se om vi hinner hitta på något med Linda och Hugo

hon hade skickat ett mess i morse och frågat om vi skulle ses med barnen

jag hoppas det finns lite tid över till det kanske man kan gå ut :)


Tänkte fjäska för pappa och be han följa med mej ne till källaren och hämta upp min vinterskor så slipper jag gå ner ensam vill inte göra det kan finnas vad som helst där nere nu när det börjar bli kallt

uteliggare söker tak under huvudet och dåvet man aldrig vad man hittar !

usch ne pappa får följa med mej ner !

så jag kan gå till skolan i morgon


Nu ska jag pysa iväg en sväng men skriver mer senare idag om ni kan vänta ;)

Puss å kram :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards