Alla inlägg den 19 november 2008

Av Linda Johansson - 19 november 2008 11:33

Som lämnar komentarer i mina bloggar

jag ÄSKSKAR DET !!!!!!! TOK mycket

är så roligt att svara på dom och att min blogg uppskattas jätte kul blir glad och varm i hela kroppen


Fortsätt att skriv blogg komentarer så svarar jag på alla dom skriver :)


Puss Puss

Av Linda Johansson - 19 november 2008 09:30

Lyssna precis nyss på nyheterna !

Fy fan vad förbannad jag blir ibland


Dom berättade att en gammal dam på ett gruppboeende (vet inte vart någonstans i Sverige det sa dom inte) hade blivit våldtagen på boeendet och damen var dessutom blind också !

mannen hade knackat på dörren och och bett om ett glas vatten

godtrogen som dom flesta äldre är så hade hon jue bett honom komma in och då hade han våldtagit henne

hur fan kan man våldta en gammal dam ?

vad får man ut utav det ?

stackars människa

jag lider verkligen med henne nu !

INGEN ska behöva vara med om något såndant

blir så förbannad !

snart vågar man inte ens gå ut !

Jag tycker att det är värst när dom ger sig på små barn djur och äldre människor dom har inte en chans att försvara sig ens

det är så inåthelvte feeegt

och dom vet om att dom inte kan göra motstånd och det är därför dom ger sig på dom !

synd om dom som inte vet bättre dom borde få hjälp !


Ville bara skriva av mej lämna gärna en komentar om ni tycker som jag eller om ni inte gör det :)

Av Linda Johansson - 19 november 2008 09:23

Godmorgon allihopa :)

hoppas allt är bra idag med er !

själv mår jag bra men är lite stressad det är mycket som händer idag för mig


Jag har varit och lämnat tjejen på dagis

det gick bra idag utan nå kläng och gråt när jag skulle gå

hon sprang iväg på en gång och lekte med Ida :) det känndes bra då fick men iaf en gång gå därifrån med gott samvete !


Väntar in pappa han kommer och hämtar mej kl 10.00  har precis gjort mej klar han ska skjussa mej ner till stan måste lämna in lite papper till Soc

och sen måste jag till försäkringskassan och söka nytt bostadsbidrag

sen efter det vet jag inte om jag hinner hem imellan och äta någonting för sen blir det ett till besök på familjerätten

efter det skyndar jag mej hem till mamma och pappa

(dom lär hämta Nea på dagis idag) inväntar dom och åker direkt med mamma och hämtar mormor för att åka till Maxi och storhandla

efter det är det bara hem och göra mat och ta det lungt en liten stund och sen är det dax för att sova


så idag blir det fullt upp kommer inte hinna träffa Nea så mycket idag

men hon blir hemma i morgon iaf med mej innan hon åker iväg över helgen!

så vi kan passa på att mysa lite innan hon åker


Ja så ser min dag ut ! nu ska jag göra det sista innan pappa kommer skriver mer senare


Puss å kram var rädda om varandra !





Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards