Alla inlägg den 22 november 2008

Av Linda Johansson - 22 november 2008 21:41

Vi blev kvar hos mamma och pappa inatt för Nea ville sova kvar här !

så vi har bäddat åt oss på bäddsoffan och ska krypa ner nu

Jaa Nea är vaken än skruttis men vi ska lägga oss nu båda två !


Ville bara säga Godnatt



Av Linda Johansson - 22 november 2008 17:18

Mycket som vart fel idag !

Men ibland så måste man få säga vad man tycker utan att folk ska bli förbannade ! Jag trodde att det vi hade var starkare och mer värdefullare än så ! Men nu ser jag att jag hade helt fel !

Kanske lika bra att sluta här och nu !

Trodde att jag kunde säga vad jag tycker och tänker !

Men jag hade sååå Fel !

Lika bra att sluta här och nu !


Sitter hemma hos mamma och pappa nu ska äta lite här sen ska vi bege hoss hemåt och ha lite myskväll jag och Nea :D

Du är det bästa jag har ingen/ingenting betyder lika mycket som du gör mammas lilla skatt finaste lilla ängel Underbara Solstråle

Det är du och jag emot världen !´

Är så glad att du är hemma igen ! jag Mår alltid så bra när du är hemma skruttis !

När du har varit borta över helgen så har jag samlat nya krafter och orkar

med dej när du kommer hem igen !

Tampas och bråka och bara ha det UNDERBART !

Ett barn är det finaste och mest värdefullaste man kan ha

för dom kan man göra precis vad som helst

det finns inga gränser !

Hur dåligt man än får själv så orkar man endå hålla orken och modet uppe för barnen !

Det är för dom man lever och orkar kämpa !

Det underbaraste man någonsin kan få är ett litet barn

Som är ens egen som man själv har haft under sitt hjärta i 9 månader

Som har samma hjärtslag och samma blod i ådrorna !

Det är bara ens barn man orkar kämpa för !


Ta hant om varandra ! Ta INGENTING för givet

för i slutändan visar det sig att det inte alls var så som man trodde att det var !





Av Linda Johansson - 22 november 2008 10:43

Jag vaknade för en liten stund sedan och det är alldeles vitt ute :)

Men det är alldeles för tunt för att kunna leka ute i !

Tråkigt

Idag kommer kråkan hem ska bli skönt att få hem henne igen !

Jag ska göra en mysig hemmakväll ikväll med mat framför TVn (Nea får välja vad hon vill ha för mat) och en massa godis och film ! Bara vi två !


Men jag har ingen aning om vad vi ska göra idag ?

Linda undrade om vi skulle träffas med barnen så domfår leka av sej !

Och jag lovade mamma igår att komma över en stund med Nea idag senare!

Så jag vet inte alls vad vi ska göra har inte bestämt mej ännu !

Jag ska strax äta lite frukost och sen göra mej klar så får vi se vad jag bestämt mej för då !



Skriver mer senare

Puss & kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards