Alla inlägg den 13 november 2008

Av Linda Johansson - 13 november 2008 18:53

Idag har jag varit slarvig att skriva jag vet fy på mej !

Men har inte orkat sitta här så mycket idag har varit så trött !


Linda kom över en stund idag med Elsa så Bebis fick fullt upp här ett tag !

dom där två är verkligen galna !

Vi kollade på Heartbrake hotell som Linda hade varit snäll och lånat för min skull för jag ville se den!

Gud den stämde sååå bra in på mej och Linda hur vi kommer vara om 20 år ungefär :P massa festande och dansande på krogen fast det är väl mycket sånt nu också !

Dagen har varit lungt idag har bara legat i soffan hela dagen har inte orkat mycket annat måste få ta det lungt ibland också !


Imorgon skulle jag ha varit till Hammar och fått lite hjälp med Svenskan börjar 08.30  men eftersom jag inte ska gå mer i skolan och är tvungen att hoppa av IGEN ! så måste jag ringa i morgon och säga att jag inte behöver komma dit alls !

Så i morgon funderar jag på att ta och städa lite om jag inte åker hem till mamma och pappa en stund !


Det har inte hänt så mycket idag som jag kan skriva om

tösen åkte till sin pappa idag han hämtade henne på dagis träffar henne inte förens på Söndag nu eftersom jag ska gå ut på Lördag

Kommer sakna ijhäl mej men det får gå endå

Mamma älskar dej trollungen !


Skriver mer i morgon om det händer nå mer då :P

Puss & Kram

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards