Alla inlägg den 3 november 2008

Av Linda Johansson - 3 november 2008 17:29

Va fan ska man göra ?

Vad får man inte göra ?

Hur ska man veta hur långt man kan gå innan det slår emot mot en själv?

Är så förbannat trött på skiten man får ta hela tiden i mer än 3 års JÄVLA tid det är inte rättvist !

Jag har fan i mej inte bett om att ha den här människan i mitt liv !

OCH verkligen inte Nea heller hon får också lida !

jag märker mer och mer att Nea börjar ogilla den här människan !

hon pratar inte inte alls gott om henne hon vill inte prata med henne när man träffar henne ute ! hon ingonerar när man frågar något om henne !

Hon är inte alls så glad i henne som hon var förut

varför vet jag inte men någonting måste jue ha hänt ?

Har Nea också märkt hur hon manipulerar sin omgivning !

TROR att hon får göra precis som hon vill ! utan att någon tar skada av det !

Mycket av hennes beteende har orsakat MYCKET skada hos Nea !

Hon har mycket att ta på sej av att MIN dotter SOM INTE ENS ÄR HENNES !!!!!!!

Mår dåligt ! VAD ska man göra åt denna människa ?

Hur ska man bete sig när ens barn inte heller verkar gå med på vad som helst längre !

Nea var 2 månader då hon förstod INGENTING

men nu hon är större och klokare hon förstår !

Hon ser med egna ögon man kan inte Manipulera ett barn till att tycka om än ! man kan inte göra vad man vill med ett barn utan att dom säger ifrån !

NEJ !  det är slut på det här nu !

Nu ska fan i mig jag sätta STOPP ! En gång för ALLA !


Jag har en kompis som har en kompis som har suttit i min situation !

hon gick till domstolen hon fick ensam vårdad om flickan dotterns pappas tjej får ABSOLUT INTE ! träffa barnet

Och hon hade det PRECIS som jag har det / har haft det i så många år !

Jag ska gå vidare med det här !

Det ska FAN INTE vara så att ett barn ska börja må dåligt och visa en massa olika beteeenden pga en enda JÄVLA människa som bara trampar in i andras liv och skapar en massa bråk och problem !

hur får samhället gå till igentligen ?

Jag har varit i kontakt med (Familjerätten , Familecenter , SOC , barn Psykolog m.m ) men INGEN lyssnar ingen tar mej på allvar !

Vad ska jag behöva göra för att folk ska inse att HON har gått för långt ?

Ska MIN dotter få må ännu sämre än vad hon redan gör innan folk reagerar och tar sitt ansvar ? Vart är världen på väg igentligen ?

Hur mycket kan man skada ett barn igentligen ?

alla dessa JÄVLA bråk pga (Henne)


Nej detta ska få ett slut ! innan det är försent !

Pappan är en idiot som inte förstår NÅGONTIN ! han bryr sej inte

så mamma (som har bättre ansvar och förstår att barn är inga leksaker och har känslor) måste gå vidare med det här ENSAM om så ska behövas !

Hon ska inte få förstöra mer än vad hon redan gjot !

Det är SLUT nu en gång för alla !

Du har gjort ditt !

Av Linda Johansson - 3 november 2008 09:15

Godmorgon mina trogna bloggläsare ! Vilket härligt väder det är ute idag :)

Oj Oj Oj nu vill man bara vara ute och ta en lååång promenad men det är tråkigt att gå ensam eftersom det är vardag med allt vad den tillhör

Skola,Jobb osv ! får ta en låång och härlig promenad kanske sen när jag hämtar Nea på dagis ! Idag ville Nea inte alls vara kvar på dagis lill ungen hon var jätte ledsen och grät när jag skulle gå hon släppte inte mej så fröken fick komma och hämta henne lill älsklingen hon var jue tvungen att vara kvar också för dom ska knäppa kort idag på dagis och jag vill gärna att hon är kvar på det !

Har redan lämnat in lappen om korten tog hela paketet med kort och en ram och två nyckelringar och två magnetramar

kommer bli bra julklappar men jag kommer självklart att behålla en nyckelringsram själv och en magnetram

ramen kan jag ge bort hon kommer bli så fin älsklingen min :)


Idag då?

Jag ska strax frossa i mej lite frukost tänkte värma mjölk och göra varm choklad förra gången jag skulle göra det så hade jag ingen mjölk hemme så det sket sig men idag ska jag göra det :)

sen ska jag ringa lite samtal tänkte passa på att göra det först kanske medans det är morgon :P

sen ska jag följa med mamma och hälsa på mormor hämta Nea till kl15.00

var meningen att jag och Nea skulle hitta på något med Linda och Hugo men jag vet inte riktigt hur det blir nu :(

om inte annat så åker vi kanske hem till mamma och pappa en sväng idag Nea har fått ett pippi data spel av mamma och pappa så hon vill väl prova det kan jag förstå :)


Ne plikten kallar skriver mer senare om ni kan hålla er tills dess :P

Puss å kram !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards