Alla inlägg den 7 november 2008

Av Linda Johansson - 7 november 2008 22:59

åkte Lars ut ur Idol han kan inte sjunga och han är en pajas han tar inte Idol på allvar som dom andra gör

Robin B s ögon skulle man kunna dööö för lätt ! han är GALET snygg !


Sitter i soffan och försöker hålla ögonen öppen är Sjukt trött

ska gå och lägga mej nu har mycket att göra i morgon med städning och allt

så måste vara pigg tills dess :)


Saknar skruttungen min inte lång tid kvar innan hon kommer hem nu

saknaden är otroligt STOR tyst  och tomt utan dej mammas skrutt !

vi ses om någon dag igen då är allt som det ska vara !


Godnatt all mina trogna bloggläsare

ha en underbar natt tillsammans !

Puss å kram



Av Linda Johansson - 7 november 2008 14:36

Hejj hopp alla glad och ledsna där ute !


hör och hämpa jag vaknade faktiskt före klockan hade ringt idag !

var ganska pigg men endå trött på något sätt !

men det var bara att gå upp och börja göra sig klar

knata ner på stan och träffa Fredrika

känns mycket bättre nu den där stenen i bröstet och klumpen i magen har ÄNTLIGEN ramlat bort jag tror att jag kommer att klara det här nu

det känns mycket lättare när man vet att det finns dom som verkligen vill kämpa för en och det känns underbart att veta

Fick förtroeende för henne på en gång hon vad glad och öppen och lätt att prata med härlig person helt enkelt :)

allt gick jätte bra jag börjar redan nästa fredag ser jag fram emot väldigt mycket !


vi vart klar där ganska tidigt så jag knata upp till mamma och pappa en sväng inann jag skulle till optiken åt lite mat och glodde lite på internet !

hittade en masa roligheter (hehe)

kantade iväg till optiken och gjorde undersökning

hon berättade en sak för mig som jag inte visste om att jag skela (eller hur fan det stavas) fast det var en dold sådan då

men så pass mycket att hon ville att jag skulle komma på undersökning om en månad igen för att kolla så det inte blivit värrre !

usch snart blir man väl blind på köpet också !

men annars gick det bra valde ut ett par glasögon också med gråa bågar

tjejen som hjälpte mej var jätte gullig hon också trevlig och lätt att prata med

så nu är man glasögonorm snart :P fast jag ska inte ha dom hela tiden bara när jag kollar på TV och sitter i skolan och ska se tavlan för hon avrådde mej att andvända dom hela tiden pga av synfelet !

hon ville också kolla om jag hade påbörjning på gråstarr eller grönstarr

hon var lite orolig för det

både mormor och mamma har gråstarr så !men allt såg bra ut men som sagt hon ville undersöka mig igen om 1 månad så synen inte har ändrat sig


Nu sitter jag hos mamma och pappa ska hjälpa mamma att vara barnvakt åt brorsdottern sen åkter jag hemåt och förbereder mig inför kvällen och idol :)

dåligt med pengar nu ska höra med mamma och pappa om dom kan bidra med lite som jag kan gotta på till idol ikväll


skriver mer senare var rädda om varandra !

Puss å kram

Av Linda Johansson - 7 november 2008 14:20

Saknaden av tösen är stor ! ett tom rum som bara hon kan fylla !

Lilla älskade barn du är mitt liv mitt allt på jorden !

Du är som luften jag andas maten jag äter solen som skiner

allt det som man måste ha för att överleva utan dej vore jag ingenting !

Du och jag är för alltid ETT tillsammans

Det är så mycket som vi ska upptäcka tillsammans både i sorg och lycka

vår väg tillsammans kommer inte alltid vara rak det är många hinder vi kommer att gå till mötes du och jag men vi kommer klara det tillsammans för vår kärlek är så STOR för varandra

för mor och dotter är något speciellt det som den finaste juvelen som alla lysande stjärnor på himmelen allt glitter i hela världen

Den är djupare än det djupaste vattnet

Kärleken till dej kan man inte ens beskriva med 1000 ord

det vi har är något väldrigt värdefullt och underbart fint

något som ingen annan kan ta ifrån oss

Jag kommer ALLTID finns vid din sida jag sviker dej aldrig

en gång mamma ALLTID mamma


Det är tomt och tyst när du inte är hemma

men snart kommer du hem till mamma igen och allt är som det ska vara !

Mammas UNDERBARA skatt det vi har kan ingen ta ifrån oss

det kommer aldrig att gå



Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards